xHallgeirx Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hei! (postet også dette innlegget under speilreflek seksjonen) jeg er en AMATØR photograf som ønsker å kjøpe ett digitalt speilrefleks kamera til å ta natur/sport/konsert/stillbilder osv, med gode resultater. kan noen gi meg noen tips om cameraer evnt. pakker som kunne passe for meg? prisklasse ca 0-5000,- på fohånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hei! (postet også dette innlegget under speilreflek seksjonen) jeg er en AMATØR photograf som ønsker å kjøpe ett digitalt speilrefleks kamera til å ta natur/sport/konsert/stillbilder osv, med gode resultater. kan noen gi meg noen tips om cameraer evnt. pakker som kunne passe for meg? prisklasse ca 0-5000,- på fohånd takk for hjelpen Ett digitalt speirefleks får du vel ikke i denne prisklassen, men Canon PowerShot S1 ISville jeg ha kikket på. Les det som står under Linker, står utrolig mye bra der. Samt mange testbilder. Kameraet har optisk bildestabilisator og automodus slik at uerfarne lett kan ta fine bilder. Bruker AA-batterier (WalkMan) og standard CompactFlash-kort som er hyggelige i pris. Lykke til med ditt valg. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Nok med èn tråd med dette spørsmålet. Denne er feilpostet, den andre var riktig postet i "speilrefleks", så denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg