Vågebu Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 [om jeg bestiller 12 stk da ....] Sikkert kvoterabatt eller .no sånn Lenke til kommentar
DownG Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Hemli Stikkord: firma avslag ingen frakt Edit: Hvor bestilte du reflektoren fra tha sims? Endret 22. mars 2005 av DownG Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Er det denne tv-boxen du har? Koster 762,00 DKK hos Billy-Billy Ser ikke ut som om den har så mange tilkoblinger? Kan du spesifisere nøyaktig hvilke den har, og hvor mange? edit: Du kunne ikke tatt noen detaljerte bilder av din? Hvis du har gjort før, så beklager, men datt ut av guiden ca 20 sider... Takker -Øystein Endret 23. mars 2005 av Kauder Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Det er vel ikke den han har mener jeg og huske Endret 23. mars 2005 av Omy Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Er den det står tidligere i guiden at han kjøpte i danmark. Så du husker nok feil. Men ikke poenget. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Det er denne I front er det 3 RCA innganger. Ttil f.eks. xbox elns. Bak er det inngang til vga kabel (f.eks tv) og utgang til vga kabel (projektor) Så har vi video ut (gul RCA) Så har vi liten audio plug inngang til f.eks data, og utgang til f.eks forsterker. Vi har selfølgelig inngang til antenne kabel slik at en kan se TV. I front har vi IR mottaker Knapp ti å bytte melloml ulike kilder. Volum (+-) Power Kanal opp og ned (TV) Kan virkelig anbefale denne TV boksen. Det følger med kontroll. Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hva type er antennekontakten; er det skru-kontakt? De tre rca-inngangene foran, er det tre ulike kilder, eller er det rød/hvit/gul (som betyr en kilde, men høyre/venstre/bilde), da det ser slik ut på bildet.. Jeg trenger til pc, tv, dvd-spiller i tillegg til ihvertfall et videospill... Mvh Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Hva type er antennekontakten; er det skru-kontakt?De tre rca-inngangene foran, er det tre ulike kilder, eller er det rød/hvit/gul (som betyr en kilde, men høyre/venstre/bilde), da det ser slik ut på bildet.. Jeg trenger til pc, tv, dvd-spiller i tillegg til ihvertfall et videospill... Mvh Du må nok ha en fordeler til alle signalene dine Det er bare mulighet for en signalkilde i front. Antennekontakten er ikke skrukontakt, men vanelig antenneinngang som på vanelig tv. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Kan man bruke CRT skjem til dette ?? Ble jo kjempebra.. Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Ikke crt, nei. Det er to helt forskjellige teknologier. Se her for en beksrivelse av hva som er poenget... Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Kan brukes mot CRT. Det er meningen at denne kan brukes opp mot PC SKJERMER. Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Trodde kanskje han mente at en kunne bruke crt istedetfor lcd i pjen.. Og dét funker jo ikke. Klart tv-boxen kan brukes så lenge det er vga på crten... Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Hehe Ok.. Gikk nok litt fort forbi det spm. Nei, det går ikke an å bruke en crt skjerm til denne pjen. Lenke til kommentar
iceball Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Fulgte dette geniale prosjektet ditt for noen mnd siden..har vært tom for penger stund nå, men denne burde vel kanskje kunne brukes http://komplett.no/k/ki.asp?sku=307981&view=detailed ? Den var jo rimelig billig da.. Hvordan er egentlig med disse tingene fra lumenlab store'n, fungerer f.eks. 1023 S400DD Lamp med 1007 240V 400w Electronic Ballast ? https://secure.lumenlab.com/shop/group.php?id=4 Husker det var noe problem med pærene deres, men dette er vel en annen? Hvis det ikke kan brukes, hvor var den norske siden hvor man kunne bestille det ifra? Takk for alle svar.. Lenke til kommentar
Artoon Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Fulgte dette geniale prosjektet ditt for noen mnd siden..har vært tom for penger stund nå, men denne burde vel kanskje kunne brukes http://komplett.no/k/ki.asp?sku=307981&view=detailed ? Den var jo rimelig billig da.. Har bestilt denne skjermen fra Komplett. Regner med at jeg får den i løpet av uken. Jeg gir en tilbakemelding om skjermen kan strippes. Lenke til kommentar
DownG Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 link til post om tv boxer:D Btw tha sims, Hvor fikk du reflektoren fra ? Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Fikk den fra brainchild. Innehaver av lumenlab.com. Er god venn av han så jeg kjøpte hans gamle. Lenke til kommentar
DownG Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Ok..nedtur... veit du hvor jeg kan få tak i reflektor fra i norge ? Og hvorfor se r jeg ikke pro lens kittet på webshoppen på lumenlab.com? Lenke til kommentar
Artoon Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Ok..nedtur... veit du hvor jeg kan få tak i reflektor fra i norge ? Og hvorfor se r jeg ikke pro lens kittet på webshoppen på lumenlab.com? IKEA har et par boller som kan brukes: IKEA Blanda Blank Finnes i 4 størrelser: 12cm, 20cm, 28cm og 36cm Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Ja! Står mye interessant på diyno.com. De som vurderer eller synes det er interessant burde reg. etter min mening . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå