Neotetra Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hei Kanskje litt of topic endel av dere har jo peiling på ting.Er det bedre med scart eller S-Video In ledning( den som har flere pinner) i forhold til best bildesignal. Gjør monster cabler noe forskjell, eller er det mest gimmick og dyrere? Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 HeiKanskje litt of topic endel av dere har jo peiling på ting.Er det bedre med scart eller S-Video In ledning( den som har flere pinner) i forhold til best bildesignal. Gjør monster cabler noe forskjell, eller er det mest gimmick og dyrere? Du kan ikke sammenligne scart og S-video direkte, scartkontakten har både S-Video,Composite og RGB-signaler. Jeg tror ikke du vil merke forskjell på en vanlig kabel og en monsterkabel på korte avstander <2m. Jeg har lest noen tester av monsterkablene, de skal gi bedre bilde når kabelen begynner å bli litt lang. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Her er bildekvalitet i prioritert rekkefølge (uten tanke på kabelkvalitet) 1. RGB (Scart og Component utgang 3 kabler) 2. S-Video (Scart og S-Video kabel) 3. Composite (Vanlig han-han phono plugg, som oftest gul) Endret 27. november 2004 av hifiking Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 hjemme brukte jeg 25 meter S-video kabel fra clas uten at jeg syns det blei plagsomt dårligere bilde av den grunn tror det gav mer utslag på lyden egentlig.. tenkte ikke på det da, men kan hende forstyrrelsene jeg fikki lyden var på grunn av for lang kabel. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Jeg har brukt s-video kabel mange ganger. Jeg synes man får fint bilde med s-video kablene. Men pinnene i kontakten blir ofte bøyd Lenke til kommentar
jingt Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 http://www20.tomshardware.com/howto/20041113/index.html kom over en test av noe lignende, vet ikke om det er lumenlab men(gidder ikke lese ).. kanskje interessant for noen her.. Yes, nå kan jeg også lage sånn. Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Til info Ikea lerret beig 2*2 meter er en kanon bra i forhold til pris. Min Panasonic PT-AE700E gir ivertfall utrolig bra bilde hvor svartnivået er bedre enn min 28" TV. Bakdelen er at svart blir veldig svart slik at noe detaljer forsvinner i veldig mørke partier. Er det noen som vet om billige HDMI kabler? Sinnsyke priser på HDMI kabler. Det er vel ikke mye forskjell på 3 meter standard kabler til 1000 kr og monster til 3000 kr? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg har brukt s-video kabel mange ganger. Jeg synes man får fint bilde med s-video kablene. Men pinnene i kontakten blir ofte bøyd ja.... det er et problem jeg ofte har merket.... jeg synest og at bilde blir bra men s-video! men det er kanskje en svakhet på signalet over lang avstand.. hakke prøvd dette men som det står litt over her... at det funket fint en 25 meters kabel..... Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Update en av dagene; ) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Venter i spenning Me to Lenke til kommentar
razer Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ahh, da er guiden kjøpt og en BenQ FP581S er i posten om noen dager Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Hei og hå, hehe! Feilberegnet litt med tiden her. Skal se hva det blir til, men nå ser det ut som onsdag blir updatedagen. Dette fordi jeg har mange tentamner, jobbing@spar o.l Razer, du vill ikke angre. Håper du kommer med en worklog. Se pm Lenke til kommentar
razer Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Tha sims: Tenkte jeg skulle poste en post i forumet ditt, men kom ikke inn på siden... Vet ikke om jeg gidder worklog, skal bygge den ganske så lik din uansett Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Hei.. Jeg er en kompis av tha sims som noen av dere kanskje vet... Grunnet at tha sims ikke har noen pc for tiden så Informerer jeg dere om UPDATE i morgen... 95% sikkert. kan avsløre at den vil inneholde mer platteng... Vent i sepenning... eller som tha sims sier.. GLED DERE... Endret 7. desember 2004 av Omy Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Tha sims: Tenkte jeg skulle poste en post i forumet ditt, men kom ikke inn på siden... Vet ikke om jeg gidder worklog, skal bygge den ganske så lik din uansett Ja, den er nede for tiden. Vi skal snart prøve å få siden oppe igjen. Men, kan du ikke lage en worklog her? Det hadde blitt artig! Lykke til projektet Ja, det skulle være en update i dag. Har ikke fått pcen til å starte enda, noe jeg snart håper . Hadde tenkt til å lage en update i en av fritimene på skola, men pcene som var tilgjengelig var enten brukt til skolerelatert eller cs ( ). Klarer ikke få gjort noe i morra siden jeg har tentamen. En annen ting jeg har gjort de siste dagene er å oversette lumenlab guiden til norsk. Har fått til en ordning til dette sammen med brainchild. Skal også få en moderatorbrker på lumenlab i scandinavia delen. Etterhvert skal jeg nok importere deler til Norge slik at det blir et miljø ii Norge slik at det er enklere å bygge en pj enn det det har vært frem til i dag. Endret 8. desember 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
skille Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 VELDIG IMPONERENDE!!! Stå på! -Trond Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Takk skille Lenke til kommentar
FredrikFredrik Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Søkte om å få penger til å bygge en prosjektor, gjennom solofondet. Får vite utfallet i slutten av desember..... Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Søkte om å få penger til å bygge en prosjektor, gjennom solofondet. Får vite utfallet i slutten av desember..... Smart påfunn! Skulle gjerne ha gjort det samme selv, men nå er det desverre for sent . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå