Tha sims Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Er det noen som veit om noen som har laget projektor i norge? Jeg er ganske sikker på at det ikke er , men det er mange som har laget en ved hjelp av 200 kroners kittet fra qxl.no Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 ::Prosjekt:: "smspvdhhspild" Si Meg Skjermen På Veggen Der, Hvem Har Selvlaget Prosjokter I Landet Her ? Ser ut som et veldig lovende prosjekt dette, men (pirke): "Landet Her"? Hvordan blir bokstaven H til d? Denne skal jeg følge med på, stå på Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Meget spennende prosjekt som jeg garantert kommer til å følge med på! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Tid for litt skriverier For å sammenligne en X1 og en lumenlab.com projektor kan dere TYDELIG se at lumenlab.com projektoren er bedre . Dette kan ha mye med kameraet og gjøre, men det kan likevel konkludere noe . Lumenlab.com pj etter lumenlab.com guiden X1 projektor ... hva synes dere? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Nice men.. åssen guide ? (papir eller online ?) Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Man får en pdf fil som er utrolig bra . Der står det alt du trenger for å starte. Men man får også tilgang til forumet. Guiden er på 27 sider. EDIT: en skrivefeil Endret 4. juli 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 er det en mulighet for deg å legge ut den pdf fila til andre ?eller om du har en link til hvor den er.. frister veldig å få lest den guiden Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Den får du kjøpt for 20$ på lumenlab.com Edit: jeg hater skrivefeil Endret 4. juli 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
felge Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 del an med oss gratis da , svin Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Nei! det gjør jeg ikke. Personene som har lagd denne guiden har brukt mye tid på den. End of discussion... Endret 4. juli 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 20$ er ikke så mye akkurat heller da, med tanke på at dollarkursen er ganske lav nå. Dere klarer vel å punge ut en 150kr for de som har giddi og laget guiden? Lykke til med projektet, virker spennende. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Kjøpte to sånne fresnel-linser på ebay for en stund siden, men dette så skrekkelig mye bedre ut. At man kan få det inn i en såpass kompakt kasse er heller ingenting å grine på nesen av. Kommer til å følge med på denne tråden.. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Det eneste minuset med denne lumenlab pj er at den er litt stor, men man tar vel ikke med seg projekoren på lan? Takk for alle feedbacks!! Det er alltid hyggelig... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Den får du kjøpt for 20$ på lumenlab.com Edit: jeg hater skrivefeil oki :| Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Har bladd litt gjennom på lumenlab-forumene, og det er jo en del forskjellige måter å lage dem på. Den blir større enn en vanlig prosjektør, men pytt sann.. det går fint an å montere den i taket eller lignende. Det jeg virkelig likte med denne løsningen, var levetiden på pæren (1-2 år) og hvor mye den kostet (litt over hundrelappen). Har hatt en prosjektør før, men den ble aldri brukt pga levetiden på pæren. Lenke til kommentar
CandyKing Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Dang! for det første. Jeg trodde seriøst ikke at det lot seg gjøre. For det andre, lykke til. Når det gjelder guiden til lumenlab er den nok sikkert et must hvis man faktisk skal gjøre det. hvis man bare er nysgjerrig på hvordan det funker er det bare å lese gjennom et par fire tråder på Lumenlab Forumet gutta der forteller og spør om alt. en kar 'moose' dro opp 110" på veggen.. men fortalte dessverre ikke hvor langt unna prosjektoren sto. Som sagt, lykke til. CandyKing edit: den sto 100" unna.. Endret 4. juli 2004 av CandyKing Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Det er mange som lager denne pj også fordi de bruker pj mye. Da blir ofte pærer en stor utgift. Med denne pj koster det 40$ (ca 300kr ) for en pære og den varer i 20.000 timer. En pære til en "vanlig" pj koster fra 2500kr, men pæra varer ikke lenge (3000t). Man kan derfor spare mange tusen å lage en selv ... Edit: Jeg skal prøve å sammenligne projektoren "smspvdhhspilh" når den blir ferdig med en fabrikk pj. . Vi får se når den tid kommer. Endret 4. juli 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 En liten update =). I morra tenkte jeg skulle stikke innom maxbo og forhøre meg om priser. Kanskje jeg kommer til å kjøpe også. Er litt usikker på hva jeg skal velge . MDF, "hobbyplate" eller kryssfiner. Lenke til kommentar
@lf Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg vil anbefale mdf plater pga at dem er lette å arbeide med. Eneste minuset er at de er tyngre ann andre typer. Hobbyplater har jeg erfart at de kan være vanskelige å få fine i endene, mye oppflising. Et spørsmål: Hvilke tilkoblingsmuligheter får man på en slik prosjektor? Vil bare også si at dette må være det mest spennende prosjektet hær på lenge! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Takk for tipset!! Hvis de har MDF plater på maxbo tror jeg at jeg går fo det . Tilkoblingen blir vanlig VGA, som man kan finne på vanlige data skjermer Hvis man skal koble f. eks en dvd spiller, tv signaler til pj-en må man kjøpe en "tv box". Takk for all feedback , EDIT: En løsning er å bruke pc-en som dvd spiller, tv (tv tuner innstallert) osv. Det er det jeg skal. Endret 5. juli 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå