Aalton Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Men å er du skuffendes.. tha sims.... det er uker siden update... kommer det bilder av romet og pj-en din snart eller ? jeg venter spent på update.... Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Skjer det noe nytt eller, Tha Sims? Ble skikkelig imponert da jeg leste traaden. Godt jobba. Lenke til kommentar
warlord Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Ønsker en update nå ja Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 hallo.. jeg snakket med tha sims i går og han sa at pc-en hans er nede... HK-et er gåent.. ikke bra... jeg har gledet meg til update lenge.... men han har alle bildene og tekstene som skal legges inn klart! så det blir vel update i løpet av uken som kommer... (håper jeg) Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Ja, som omy sier er hovedkortet ødelagt. Må få meg nytt. Kan ikke få lagd før min *ubre pc er ok2k. Men, nå har jeg gjort så mye at jeg deler inn updatesene inn i flere updates. Jeg lover dere at dette skal bli bra!!!!! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Da kommer jeg med en liten oppgave til dere. De som har litt photoshop kan prøve å lage en slags logo der det skal graveres inn i en plexi plate. Det skal stå " Kino" på. Kan dere gjøre det? Tuuuuuusen takk. Jeg har heller laber skills i photoshop . Plexi platen skal være på ca. 50cm*15cm. Kom med forslag Skal ta med meg kameraet til skolen å lage en update i en av fritimene. Et spm, skal jeg dele updaten opp i flere updates, eller skal jeg lage en stor update? Dere bestemmer. Mvh Kjetil Endret 3. november 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hei.. Updaten gjør du som du vil med når det kommer til mange eller en stor... gjør som det passer deg bet! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 får prøve å hjelpe litt http://tinyurl.com/4e4dn http://tinyurl.com/4le4f http://tinyurl.com/48lst bare fant noen på google.. kan prøve å lage en hvis ingen har kommet opp med ett forslag på lørdag, da er jeg hjemme fra hybelen har ikke ps her på skolen Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Med fare for gli litt ut av topic: Sjekk denne fete prosjektoren: http://heim.ifi.uio.no/~haakoh/avr/ Last ned demoen! Imponerende og morsomt! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Ok, da blir det nesten garantert update i morra. Skal gjøre det i en av studietimene i morra. Så, da håper jeg at dere "gidder" å komme med et forslag til logo. Tuuusen takk! Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 .....Så, da håper jeg at dere "gidder" å komme med et forslag til logo. Tuuusen takk! Okei da! Siden du maser sånn! He! He! Her kommer mine fem små bidrag, litt i seneste laget men..... De bygger alle på den samme malen, en rute i en filmstripe som ramme rundt selve skiltet. Jeg hadde ikke tid til for mye kluss med antialiasing og slikt da men.... Nå er jeg ikke helt sikker på hvordan du planlegger å lage dette, så kanskje litt mye små detaljer i noen av dem? Bildene er linket til fullstørrelses utgaver, på mellom 100 og 200KB - Likte oppgaven forresten, vil ha flere, mye morsommere enn lekser og skole! PS: Håper alle ser at det er Chaplin som lusker rundt i skiltene mine? -Joda selvfølgelig! PPS: >>sven-o: Den prosjektoren var jo svinerå, han fyren må jo være et aldri så lite geni, likte "pettersmart" løsningene hans, med teip og plastelina! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Niiiiice! Tuusen takk DrSpawn og Kverna! Likte de kjempe godt! Den føste var den tøffeste. Kommer med en update av arbeidet, men spm er : vil dere ha en stor update, eller mange? Endret 8. november 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Takker!! STOOOOOOR!! :-D Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hey tha sims! hva har skjedd med forumet deres? har dere lagt det ned? eller er det under bedring? hvis du ikke vet det er det my sQl error på siden! Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ja vi veit det. VI skal prøve å få forumet over på vår nye server http://diyno.com (Do It Yourself Norwegian) Men TTT. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Ja vi veit det. VI skal prøve å få forumet over på vår nye server http://diyno.com (Do It Yourself Norwegian) Men TTT. ok.. det bra stå på og få det op.... gleder meg til og se åssen det blir! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Da har jeg klart å legge images på ftp.... Skal bare jobbe litt, så tror jeg at jeg kommer med en update senere i dag.. Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Godt! Har du brukt logoforslaget mitt eller? Gleder meg til å se resultater......! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 (endret) UPDATE 1/3 Har gjort mye i det siste, så jeg deler det opp. Dette fordi jeg ikke har så god tid på skola til å legge inn bilder. "CS-horer" overalt som tar opp tid. Skal prøve å få ut updatene så fort som mulig. Klarte ikke resize bildene på skola, så jeg må beklage for dårlig størrelse på bildene. Slenger ut link. Kjøpte 3*2 meters gardinstoff til kr 300 hos min lokale syforhandler. Den er heeeelt hvit. Alt det andre kom på ca 250 (får rabatter) Bilde 1 Ok, på dette bildet har jeg laget rammen til det rammespente lerretet. Den er 1,60 høy og 2.80 lang... husker ikke eksakt, men det var noe slikt. En ven hjalp meg med å holde å skru. Kjekt? hehe.... BTW, meg til høyre. Bilde 2 Her ser dere et annet bilde av rammen. Bilde 3 Jobber og jobber... Bilde 4 Her kan dere se det ferdige resulatatet. Ble egentlig ikke så fornøyd, pga bølger i lerretet. Bilde 5 Et annet bilde av lerretet bak. Duken er festet med stifter. KONKLUSJON Alt kom på den nette sum på 550 kr. Har nå tatt av duken igjenn, og skal feste den bedre på. Ellers må jeg si at det var en god investring. Har ventet på å feste den på nytt. Har ikke gjort det enda siden jeg har MER enn nok annet å gjøre. Det haster heller ikke, men det skal bli gjort en dag... Endret 13. november 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 det er kjempe bra tha sims.... det er bølger i lerret som du sier men jeg tror det kommer til og gå bra.... nice update foresten.. har bentet lenge på denne.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå