Tha sims Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Jeg og mac 1334 er nesten sikre på at vi skal lage et eget forum til dere! Vent og se! Endret 2. oktober 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Hei Har kjøpt guiden for en god stund siden. Tror nok jeg går for 15" prosjekt og ikke 17". Er det noe annet som jeg bør bestille samtidig på www.rsonline.no når jeg skal bestille lampen? Hva med sokkelen til lampa (467-5068), noe varenummer på den ? Endret 2. oktober 2004 av Neotetra Lenke til kommentar
Dcd Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 HeiHar kjøpt guiden for en god stund siden. Tror nok jeg går for 15" prosjekt og ikke 17". Er det noe annet som jeg bør bestille samtidig på www.rsonline.no når jeg skal bestille lampen? Hva med sokkelen til lampa (467-5068), noe varenummer på den ? Varenummeret på sokkelen er 171-051 Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Applaus! Virkelig et strålende prosjekt som du mestret til det fulle Tha Sims Dette kommer jeg til å gjøre en gang. Lenke til kommentar
jtn79 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Hei! Morro prosjekt! Noen screenshot så dere har litt referanser til hva dagens projektorer presterer: Benq 8700 i aksjon NEC HT1000 screenshot 1 NEC HT1000 screenshot 2 Disse var i prisklasse ~30.000 The sims sier at en lignende projektor ville koste 15-20.000 i butikken. Tar derfor med noen screenshots fra Benq 7800 som koster 17-18.000, så kan dere sammenligne om de er like gode.. Benq 7800 screenshot 1 Benq 7800 screenshot 2 Benq 7800 screenshot 3 Bildene er hensynsløst tatt fra diverse websider, kan godt fjerne lenker om noen klager. Endret 2. oktober 2004 av jtn79 Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Det å sammenligne et projektert bilde går skjeldent bra. Dette fordi det er så individuelt på: kamera, lys i rommet, signalkilde (jeg brukte ps2 og tvtuner ) osv. Gleder meg til å teste på data! Har ikke fått delene til vannkjølinga enda Men, det var noen fine screenshots! Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 @Tha Sims: Hvis du er interessert i å finne ut hva prosjektoren din er god for kontra kjøpeprosjektorer kan du høre om ikke noen på AVforum kunne testet den. Sikkert noen med god peiling der i nærheten av deg som har noe du kan teste opp mot. Hadde faktisk vært ufattelig gøy å se hvordan den klarer seg mot en komersiell pj. Sikkert fler enn meg som hadde synes det er interessant også. Lykke til videre med arbeidet. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) jtn79 og sammen ligne er nesten umulig... prøvde og finne noen forskjell men det er ikke lett... tabaqui @Tha Sims: Hvis du er interessert i å finne ut hva prosjektoren din er god for kontra kjøpeprosjektorer kan du høre om ikke noen på AVforum kunne testet den. Sikkert noen med god peiling der i nærheten av deg som har noe du kan teste opp mot. Hadde faktisk vært ufattelig gøy å se hvordan den klarer seg mot en komersiell pj. Sikkert fler enn meg som hadde synes det er interessant også. det hadde vert morro.. jeg kan tenke meg at den ville ha kostet 10-15 000 kr hos en webshop den dag i dag... eller??........ tha sims.. Jeg og mac 1334 er nesten sikre på at vi skal lage et eget forum til dere! Vent og se! jeg er sikker på at vi som skal bygge denne pjen kan ha god nytte av dette forumet... Lykke til vidre Endret 2. oktober 2004 av Omy Lenke til kommentar
jtn79 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ja, vet at screenshot ikke teller så mye, ser bedre ut i virkeligheten Men synes detaljer i mørket forsvant totalt på the sims sin Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Ja, vet at screenshot ikke teller så mye, ser bedre ut i virkeligheten Men synes detaljer i mørket forsvant totalt på the sims sin det er sant.. jeg må si det at når jeg har set pjen hans i aksjon så syns jeg det ble rått.. kan ikke akurat påstå at at detaljene i mørket forsvant... Det er ikke let og bedømme kvaliteten på en pj etter et bilde!! Endret 2. oktober 2004 av Omy Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Hmm. Jeg har ikke lagt merke til dette... Skal se en film til i kveld å se om det er tilfelle. Men, et screenshot er ikke noe spessielt å vurdere :=) Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 HVor lenge er det til dette forumet kommer opp? Kan du forklare litt mer om hva dere har tenkt? Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Vi begynte på forumet i går. Er ikke helt sikre på når vi blir ferdige, men jeg tror vi kan si veldig snart . Tanken bak forumet er å lage et forum for norske DIY bilde og lyd entusiaster med hovedvekt på projektorbygging. Her kan vi utveklse erfaringer o.l. Sier ikke mer i første omgang... Endret 3. oktober 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
jtn79 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Tha sims, hvor bor du? Hadde vært morro å se herligheten, men det er vel liten sjangs for at du bor i nærheten av her. Bor i vestfold, selv. Synes det er morro med DIY prosjekter! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Buskerud, Hallingdal, Nesbyen Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Da er forumet oppe! Det blir nytt domene etterhvert, så dette er en nødløsning. Forumet er som dere sikkert forstår i "startfasen". Tha sims og mac1334 gir dere: http://diy.mscon.net/ Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Grattis! Skal se om jeg kanskje kan bidra med noe, etterhvert... Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 . Ohh, når jeg så skrue med grønn skrift tenkte jeg med en gang "omg, nå har jeg vel gjort noe galt" . Hehe, var litt uskikker om jeg fikk lov å poste siden!. Takk ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå