Kultom Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Enormt! lykke til, det ser ut som et knallbra prosjekt Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Noen forslag til navn på prosjektet? Hehe.. "tha lighted box" blei ikke bra.. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Noen forslag til navn på prosjektet? Hehe.. "tha lighted box" blei ikke bra.. nei, det ble ikke så bra... lysboksen da? (nei, glem det.. høres ut som en dårlig "mod") Prosjekt(or) da? The Fremviser Stort-bilde-lager si-meg-skjermen-på-veggen-der-hvem-har-selvlaget-prosjokter-i-landet her (alt for langt) Trøtt? nei, aldri Endret 3. juli 2004 av Axentrix Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hah, genialt navn. Klødde meg godt i hodet når jeg så den på forsiden. "Hvilken idiot har kalt prosjektet sitt for en masse random bokstaver", tenkte jeg.. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 All credits til navnet gis til axentrix... hehe Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 All credits til navnet gis til axentrix... hehe ingen årsak Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Da har jeg litt til å skrive. Det jeg skal kjøpe: Ballast: 100$ ( fra lumenlab) Lyspære:35$ ( fra lightingunlimited) Linse kit: 63$ (fra lumenlab) UV filter: 8 $ (lumenlab) Vifte: 120 kr på microplex +++++ matriale osv Dette er kjøpt: Skjerm (benq 15” FP581S) 2200kr Viftestyring med temp: 300 kr (har en liggendes fra før av) Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 ser ut som en fin handleliste gleder meg som en unge til du kommer i gang Lenke til kommentar
xcavated Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 me 2 jeg skal definitift prøve dette Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Inn i hampen hvor billig den skjermen var da. Hvor kjøpte du den i fra? Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 me 2 jeg skal definitift prøve dette Det kan være en fordel og vente litt .. det kan hende at forholdene ikke ligger til rette for å lage en pj i norge (pris, toll, 120V vs 220V osv) så VENT til noen er ferdige, som da vil bli meg . Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Inn i hampen hvor billig den skjermen var da. Hvor kjøpte du den i fra? auksjon.. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Åja. Bare et spørsmål, vet ikke om dette er noe som står i guiden som du ikke vil besvare, men har lagt merke til at _alle_ kjøper akkurat denne skjermen. Noen spesiell grunn? Hva er det som er så bra med denne som gjør den så perfekt til pj? Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Jeg veit ikke helt om jeg skal fortelle det, men stikk innom chatten på lumenlab.com.. kanskje de kan fortelle deg litt mere enn det jeg kan, da jeg ikke veit hvor mye jeg kan si . Fortell at du er fra norge, da veit han at du har snakka meg. =). Eierene heter brainchild og lustra. De er ofte inpå om natta, pga tidssonen. De er to hyggelige mennesker.. Edit: ikke for å være kjip elns Endret 4. juli 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Den tid den sorg. Får heller komme tilbake til det om jeg lager en selv. Hvilken auksjon? Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) På bruktmarked.no .Lenge leve hw.no, barbara.no osv. Endret 4. juli 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
ViperOz Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 ser jo ut til å bli bra dette ! .. dette må jeg prøve sjøl , må bare se om du blir suksessfull først .. noe som jeg håper på ! .. lykke til ! Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Finner ingen nettbutikker som har benq 15” FP581S.. TaZ Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Man kan selfølgelig bruke andre skjermer også, MEN det er visse krav: Den burde ha xga oppløsning God konrast (over 350-400) God responstid Men den viktigste tingen er at det går ann å strippe den. Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Dette kan bli bra.. sett et par andre som også har laget sin egen projektor... Lykke til!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå