Gå til innhold

Prosjekt "smspvdhhspilh",Hjemmekino V. 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til Dcd,

Du som hadde problemer med prisen hos PerVelde.com...

 

Ta kontakt med Elektromateriell ved [email protected]

Jeg er rimelig sikker på at de kan skaffe det du trenger av lampe og utstyr, dersom du presiserer hva du trenger.

 

Forhåpentligvis til en rimeligere penge enn PerVelde.com! :)

StereoID: Takk for infoen!!

:D

 

skal sende en forespørsel dit ganske snart,det klør i fingrene til å få skrudd sammen pj'en, alt jeg venter på er lampe + herdet glass......

:)

Lenke til kommentar

FOR THE FIRST TIME IN NORWAY! A HOMEMADE LCD PROJECTOR

JEG BRUKER PLAYSTATION SOM SIGNAL, SOM IKKE ER KJNT FOR DEN BESTE KVALITET AV DVD SPILLING

 

Picture%20001%20(Custom).jpg

 

Picture%20003%20(Custom).jpg

 

Picture%20005%20(Custom).jpg

 

Picture%20007%20(Custom).jpg

 

Picture%20009%20(Custom).jpg

 

Picture%20012%20(Custom).jpg

 

Picture%20013%20(Custom).jpg

 

Picture%20014%20(Custom).jpg

 

Picture%20015%20(Custom).jpg

 

Picture%20016%20(Custom).jpg

 

Picture%20017%20(Custom).jpg

 

Resten av bildene får dere når jeg har en server å legge litt flere bilder på. Men, en eller annen gang. Nå har jeg laget tumnails, slik at det er bare å trykke på bildet, så kommer en større versjon opp.

Endret av Tha sims
Lenke til kommentar

Takk , takk! Jeg er ikke sikker på hva en slik hadde kostet i butikken. Har en anelse at skjermen sender ut mer kontrat enn det skjermen tilsier den gjør. Dette fordi skjermen er tilregnet til vanelig dataskjerm bruk, og ikke for projektering. Jeg får jo bra kontrast og sortnivå. Litt dumt at jeg brukte playstation som signal, da det ikke har værdens beste kvalitet ;) .

 

Kan tenke meg at en slik hadde kostet mellom 15000- 20000 i butikken. Nå tenker dere sikkert at jeg overdiver, men jeg tror jeg rett. Dette fordi den har bra kontrast, bra oppløsning (xga) mellom 1500-1900 ansi lumen, LAMPENE VARER I 20000 TIMER OG KOSTER I UNDERKANT AV 500 KR.

Endret av Tha sims
Lenke til kommentar

Kjempe resultat. Gjerne legg ut lenke til et annet sted for flere bilder om du vil:)

Har du tenkt å teste noe spill på herligheten din?

Hadde det vært fint med spillbilder.

Hva synes du selv om størrelsen og vekten på boksen din?

Vurderer 17" prosjekt men da blir vel boksen mye større og det spørs om oppløsningen forsvarer størrelsen. Harru noen meninger om det?

Lenke til kommentar

^Neotetra: Hvor stor er eventuelt lerretet du har tenkt til å bruke?

Størrelsen er helt jævelig... Den er så stor at det nesten blir umulig og drasse med seg den på lan. Men for meg er det samme for meg om denn hadde vært like stor som rømmet mitt! Jeg skal ha den hengende i taket... så det er det samme.

Endret av Tha sims
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...