Tha sims Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Omy, ta turen innom en dag, men da bør det være litt utpå kwellen. Ahdrage, det skal gå akkurat. Du kan feste den i taket uent prob. StereoID: Takk for info. Kanskje noen kan sende dem en mail å høre om de har noe vi kan bruke? Lenke til kommentar
Dcd Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Til Dcd, Du som hadde problemer med prisen hos PerVelde.com... Ta kontakt med Elektromateriell ved [email protected] Jeg er rimelig sikker på at de kan skaffe det du trenger av lampe og utstyr, dersom du presiserer hva du trenger. Forhåpentligvis til en rimeligere penge enn PerVelde.com! StereoID: Takk for infoen!! skal sende en forespørsel dit ganske snart,det klør i fingrene til å få skrudd sammen pj'en, alt jeg venter på er lampe + herdet glass...... Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 (endret) FOR THE FIRST TIME IN NORWAY! A HOMEMADE LCD PROJECTOR JEG BRUKER PLAYSTATION SOM SIGNAL, SOM IKKE ER KJNT FOR DEN BESTE KVALITET AV DVD SPILLING Resten av bildene får dere når jeg har en server å legge litt flere bilder på. Men, en eller annen gang. Nå har jeg laget tumnails, slik at det er bare å trykke på bildet, så kommer en større versjon opp. Endret 29. september 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Glemte du bilde? Edit: Der kom de jah Virkelig nice!! Endret 28. september 2004 av Jon A. Feet Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 fine farger, den klarte svart ganske bra også. får du slengt ut et stort bilde da? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Så digg:p Ble drit bra Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Det der ser jo helt konge ut! Hvor mye kostet prosjektet? Har du mye kunnskaper om denslags fra før? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Snertne greier. 4-5k, sa du? Lenke til kommentar
Dcd Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Supert, ikke noe å si på kvaliteten der nei!!!!! Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hvor ble det av 0,5 flaska Bra resultat, men er det bare meg eller blei det veldig mørkt/svart på litt mørkere partier i filmen(e). Bilde litt kuttet i hjørnene? Hva har du prosektert bilde på? Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) KONGE! Edit: er det sterkere lys midt på bildet, eller bare ser det slik ut når en tar bilde? Endret 28. september 2004 av Kauder Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Tror det bare var tilfeldigheter at det ble lyst i midten. Jeg har ikke lagt merke til det når jeg har sett film. Lenke til kommentar
Lac Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) kewl fleste bildene er i 3:4 rait? Endret 28. september 2004 av Lac Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Lac, ja! det er det. Nå har jeg laget link til et større bilde når dere klikker på bildet. Men på bekostingen av dette, kunne jeg ikke få plass til alt. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Det var jo bra og billig projektor! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Takk , takk! Jeg er ikke sikker på hva en slik hadde kostet i butikken. Har en anelse at skjermen sender ut mer kontrat enn det skjermen tilsier den gjør. Dette fordi skjermen er tilregnet til vanelig dataskjerm bruk, og ikke for projektering. Jeg får jo bra kontrast og sortnivå. Litt dumt at jeg brukte playstation som signal, da det ikke har værdens beste kvalitet . Kan tenke meg at en slik hadde kostet mellom 15000- 20000 i butikken. Nå tenker dere sikkert at jeg overdiver, men jeg tror jeg rett. Dette fordi den har bra kontrast, bra oppløsning (xga) mellom 1500-1900 ansi lumen, LAMPENE VARER I 20000 TIMER OG KOSTER I UNDERKANT AV 500 KR. Endret 28. september 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
simes Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Neimen, har skjermen min blitt stor gutt! Tøft. Bra jobba Sims. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Neimen, har skjermen min blitt stor gutt! Tøft. Bra jobba Sims. Hehe, artig ikke sant! Må informere reste av forumet at jeg kjøpte skjermen av zimen1. Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Kjempe resultat. Gjerne legg ut lenke til et annet sted for flere bilder om du vil:) Har du tenkt å teste noe spill på herligheten din? Hadde det vært fint med spillbilder. Hva synes du selv om størrelsen og vekten på boksen din? Vurderer 17" prosjekt men da blir vel boksen mye større og det spørs om oppløsningen forsvarer størrelsen. Harru noen meninger om det? Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 (endret) ^Neotetra: Hvor stor er eventuelt lerretet du har tenkt til å bruke? Størrelsen er helt jævelig... Den er så stor at det nesten blir umulig og drasse med seg den på lan. Men for meg er det samme for meg om denn hadde vært like stor som rømmet mitt! Jeg skal ha den hengende i taket... så det er det samme. Endret 28. september 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå