hifiking Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Vet ikke om noen har spurt deg før om dette (15 sider er litt mye): Hvordan blir svartnivået da du til enhver tid har 400 watt lampe som lyser gjennom. Klarer lcd skjermen å stoppe lyset der det skal være svart? Det finnes jo ikke svart lys? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 kult prosjekt.! Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Er denne skjermen noe å saste på? Den er iallefall meget billig denne uken. Lenke til kommentar
StereoId Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Responstida på 25ms er vel ikke akkurat imponerende... For øvrig er den vel grei nok, skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 25 ms er mer enn nok. 400:1 kontrast er også bra. MEN, om den kan strippes eller ei veit jeg ikke. Hvis denne skjermen kan strippes har jeg en anelse at den blir bra til pj bygging. Lenke til kommentar
Dcd Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Fra pervelde: 3858210 PH.HPI-T 400W/E40 364,50 171-051 DISCHARGE HOLDER GES-E40 Tha Sims: Har du noe mer info ang. lampa fra pervelde? Lurer på om jeg også skal kjøpe lampe der........ Må også si at jeg venter i spenning på ny update........ Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 *Gå inn på rsonline.no *Søk på metal halide *Se etter en lampe som heter HPI-T plus 400 Pervelde er en grossist som selger rsonline.no produkter til provatpersoner. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 En ting jeg kom til å tenke på. Er det noen fare for at lampa kan eksplodere? Vert et tilfelle på jobben der en projektorpære eksploderte og tok med seg projektoren i døden. Lurer på også om det er mulig å få alle delene kjøpt i Norge og eventuelt produktnr. og plasser man kan kjøpe disse. Er litt skeptisk til å handle fra utlandet. Vuderer sterkt å kjøpe skjermen som er på tilbud hos komplett. Og mens jeg er i gang så fant fadern et gammel lerret. Dette lerretet er ikke hvitt, men i sølvfarge. Noen som vet om slike lerret fungerer bra til å vise film? Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 En ting jeg kom til å tenke på. Er det noen fare for at lampa kan eksplodere? Vert et tilfelle på jobben der en projektorpære eksploderte og tok med seg projektoren i døden. Lurer på også om det er mulig å få alle delene kjøpt i Norge og eventuelt produktnr. og plasser man kan kjøpe disse. Er litt skeptisk til å handle fra utlandet. Vuderer sterkt å kjøpe skjermen som er på tilbud hos komplett. Og mens jeg er i gang så fant fadern et gammel lerret. Dette lerretet er ikke hvitt, men i sølvfarge. Noen som vet om slike lerret fungerer bra til å vise film? Lampa kan i værste fall eksplodere, men det er en beskyttlelse på lumenlab.com pj-en slik at det minsker risikoen for å ødelegge deler i pj-en. Hva det er gidder jeg ikke fortelle da jeg har sagt nok. Hvordan man kan få tak i deler fra norge kan du lese om i topicen min. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) K... hvor mye må man gi for guiden på lumenlab a??? men hey har du fiksa vannkjølinga di snart? vi venter spent på en update ;-) Endret 21. september 2004 av Omy Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 hvor mye må man gi for guiden på lumenlab a??? 20$ Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Annonserer at det vil bli en ûber ( med stor h ) update enten i morra eller på lørdag. Har en liten ting som er litt leit. Bestillte herdet glass i dag. 3-4 ukers leveringstid Endret 23. september 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 JIPPIIIII!!!! -Definitivt i morra!!! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Vi ser det ann. Men, jeg skalø klare å få til et projektert bilde i neste update . *gleder seg* Lenke til kommentar
ccalz Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) En ting jeg kom til å tenke på. Er det noen fare for at lampa kan eksplodere? Vert et tilfelle på jobben der en projektorpære eksploderte og tok med seg projektoren i døden. Lurer på også om det er mulig å få alle delene kjøpt i Norge og eventuelt produktnr. og plasser man kan kjøpe disse. Er litt skeptisk til å handle fra utlandet. Vuderer sterkt å kjøpe skjermen som er på tilbud hos komplett. Og mens jeg er i gang så fant fadern et gammel lerret. Dette lerretet er ikke hvitt, men i sølvfarge. Noen som vet om slike lerret fungerer bra til å vise film? Lampa kan i værste fall eksplodere, men det er en beskyttlelse på lumenlab.com pj-en slik at det minsker risikoen for å ødelegge deler i pj-en. Hva det er gidder jeg ikke fortelle da jeg har sagt nok. Hvordan man kan få tak i deler fra norge kan du lese om i topicen min. vel beskyttelsen er en glassramme. Endret 25. september 2004 av ccalz Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hva vil "topicen min" si? Lenke til kommentar
StereoId Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 topic = emne (dvs. samlingen av poster som omhandler dette prosjektet) Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Sorry folkens! Rakk ikke update i dag. men jeg kan fortelle dere at jeg fikk testet projektoren i dag! WOOOOOT! Det var en utrolig kvalitet dere kan bare glede dere til å se i morra.!! Lenke til kommentar
Lac Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 det holder ikke å si imorra!! gi oss et klokkeslett!! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Nei, tror jeg bare sier i morra, thats it! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå