Aalton Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Halla... kommer det flere bilder snart elle??? sitter klistret foran skjermen.. hehe... Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Hehe, ja... en eller annen dag.. Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Haqr du testet å sett om du får noe bilder opp enda? Er også sinnsykt spent på billedkvaliteten her.. Har liksom planer om å skaffe projektor selv om en mnds tid.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) K..... har du en link til en plass med ferdige prosejkter om denna prosjektoren din??? Edit: fjerna det som sto i sted Endret 16. september 2004 av Omy Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Haqr du testet å sett om du får noe bilder opp enda? Er også sinnsykt spent på billedkvaliteten her.. Har liksom planer om å skaffe projektor selv om en mnds tid.. Ikke enda, men soon. Kanskje om en ukes tid. Lenke til kommentar
StereoId Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Tha, Jeg vet ikke om du misset det, men jeg spurte i et tidligere innlegg om hvilken lampe du fikk som nr 2 fra Lumenlab? Var det også en Ushio? Hvis det var en annen lampe - hvilken? Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Tha, Jeg vet ikke om du misset det, men jeg spurte i et tidligere innlegg om hvilken lampe du fikk som nr 2 fra Lumenlab? Var det også en Ushio? Hvis det var en annen lampe - hvilken? Sry, misset den. Ja, det var ushio jeg fikk 2 ganger Lenke til kommentar
Nilsson Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Skikkeli fedt project!! så denna flatsjermen på hw.no til slags link: bruktmarked.hardware.no kan den funke til en sånn projektør eller? Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Bildet som er tatt ovenfra og ned i kassen, og som tydelig viser sporene som du skal sette elementene ned i. Hvordan har du laget disse sporene? Har du kjøpt disse eller laget disse selv, så veldig bra ut. Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 ....har du en link til en plass med ferdige prosejkter om denna prosjektoren din???.... Tar meg friheten til å svare på denne jeg....! Prosjektet springer utifra planene som man kan kjøpe på Lumenlab.com, her kan man finne alt av opplysninger om lignende prosjekter og andre nyttige opplysninger. Endel av forumet er kun åpent for kjøpere av byggeplanene, men galleriene er public. Du finner en tråd med bilder av projiserte bilder og kvaliteten på disse HER Mens det i DETTE forumet presenteres ferdige prosjekter. Jeg liker DENNE godt! Men kan selvfølgelig ikke måle seg med Tha Sims sin! >Tha Sims Nå holder jeg snart ikke ut lenger altså! - Jeg vil se et projisert bilde NÅ!!! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 fete bilder der azz.... tha sims sin kommer vel ti, bli omtrent sån når den er ferdig... men mye råere... bildekvaliteten er den det samme??? / tha sims? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hvor mange penger regner du med det går til prosjektet? Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Nå har jeg vært uten data en stund nå fordi den nye mist vannkjølingen min finker ikke. Siden jeg er på en publc pc for tiden, er det vanskelig for meg å gi dere noen bilder, men det jeg kan si er at jeg har kommet langt. Skal komme med en update når jeg får til vannkjølinga. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Hvor mange penger regner du med det går til prosjektet? Hittil har jeg brukt ca 4500kr inkusiv ikea rullgardin. Har bare igjenn å kjøpe herdet glass. Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 NIce prosjekt kjetil. Lykke til videre..........lurer på om jeg skal prøve dette selv også....men først må jeg neste rydde verkstedet, for det er b.omba...med stor K.... Good Luck Once again.... Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Bomba med stor K? Venter........! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Hehe, "no får me ta ein ting om gangen"... Nå har jeg mekka sammen den gamle dattan, men det er ikke mulig for meg og gjøre en dritt på den. Så, update kommer når vannkjølinga blir fiksa evnt. låne en data. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Bildet som er tatt ovenfra og ned i kassen, og som tydelig viser sporene som du skal sette elementene ned i. Hvordan har du laget disse sporene? Har du kjøpt disse eller laget disse selv, så veldig bra ut. Takk. Laget disse selv ved hjelp av en sirkelsag til 13 tusen. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Halla.... Jeg så på lumenlabb på disse ferdige prosjektene... han ene der hadde egntlig ganske rå kvalitet på bildene sine blir dette standar for alle?? en ting jeg lurer på åssen i h... stiller man inn de linsene man bruker inni der riktigt?? ekke det vansklig..? men ellers, Keep up the good work Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Som jeg har sagt tidligere. Jeg gjør så godt jeg kan etter planene. Jeg bruker en bra skjerm, samme linser o.l. Så jeg vil opnå teoretisk noe av det samme. MEN, så må man tenke på at det er jo kameraet som tar bilde. Så resultatet dere ser her på forumet avhenger hva slags kamera man bruker. For å lese om hvordan man instiller linser o.l må man nesten kjøpe guiden, Endret 19. september 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå