Uthur Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Du skrev ikke opp momsen der Tha sims Bestillte nettopp derfra Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Hmm, trodde det var 364 inkl moms, men det kan hende jeg tok feil. Beklager . Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Skal prøve å ta noen bilder i dag, men jeg har bare lyst til å bli ferdig med en liten ting først.. hehe Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Ikke bare prøve...... Du SKAL ta bilder idag!!!! I'm dying here!! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Lader drillen i frykt at drspawn skyter meg . Endret 13. september 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Halla.... intresangt! hadde jeg HATT peng til og lage skulle jeg jammen meg gjort det! blir prosjektoren som det nederste bildet?? detta må jeg fulge med på ass! mest spenende prosjektet hittil! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Takker! Du kan ta turen innom en dag hvis du vill Omy. Så kan du se det ferdige resultatet en dag.. Lenke til kommentar
torsk Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hadde ikke vært dumt med no bilder nei. Det gjelder forresten også deg DrSpawn! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Enten i dag eller morra, I promise! Skal prøve å poste i dag, men akkurat nå driver jeg med prosjektoren. Håper jeg får laget en update i dag Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 >torsk Smertelig klar over det......! >Tha sims Jeg sitter klistret til skjermen! Lenke til kommentar
StereoId Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Tha, bare et par-tre spørsmål: Hva slags lampe var den nr 2 som du fikk fra Brain? Var det samme som den første (Ushio) eller? Og en ting til - hvordan festet du "løsdelene" til lcd-skjermen i kassen? Skrudde du de fast i bunnen eller... Det plexiglasset du kjøpte på ClasOhlson - tåler det varmen fra pæra? Har du noe mer info om plexi'n? Hva den tåler av temp og hvor mye lys den slipper igjennom? Vet at Lexan som de bruker i USA slipper gjennom 88-92% lys... Det var alt! Håper du snart får lagt ut noen bilder... Helprofft!! Endret 14. september 2004 av StereoId Lenke til kommentar
Valent Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 ser ingen bilder jeg.. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Dårlige bilder, men jeg har ikke bra nok lys. Kommer med bedre bilder i morra. Det som er er at jeg er ferdig med list over og under til skjerm, linser o.l. Har ikke hatt tid til å sette linsene, skjerm og lyspære på plass igjenn, men det tar jeg o morra. I morra skal jeg sette alt sammen til dere, og ta bildene på nytt. Men, siden jeg lovet dere en update slenger jeg noen bilder inn til dere. Det er ikke langt igjenn nå. Grunnen til at jeg har hatt så dårlig tid i dag er at jeg har vært på legekontroll for min diabetes i hele dag. Bilde av lista til linser o.l Hmm. Dårlig bilde Bilde av lampeholder og ledninger fra ballast Dårlig bilde av ballasten utenfor kassa mi. Bilde av lampa i action Som sagt, ny og bedre update av updaten, kanskje i morra. Endret 14. september 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
Manga Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Sterk lampe ja Ser meget bra ut dette, stå på Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Endelig Tha sims! Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 På tide! ;-) Ser phett ut detta, blir MEGET spennende å se resultatet til slutt, hvor god billedkvalitet du får lysstyrke osv! Keep on modding! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Takk, takk, takk og atter takk. Lenke til kommentar
StereoId Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Kan jo dele de opplysningene jeg fikk fra Clas Ohlson AB i Sverige vedrørende plexiglasset av ren akryl som de selger. Her er svaret jeg fikk om plexiens egenskaper: "Vi lämnar inte ut våra leverantörers namn men jag ska beskriva lite om produkten för dig: * Transmissionsförmåga: ca 92% * Max användningstemeratur: Lång tid +65 grader C * Max användningstemeratur: Kort tid +100 grader C * Styrka: Hög glans och hårdhet. Utmärkt beständighet utomhus och med utmärkta optiska egenskaper. Kan varmformas. * Svaghet! Brinner. Angrips av syror. Kan ej kallbockas." Det beviser at det godt kan brukes, da så og si all moderne akryl inneholder UV-stabiliserende materiale. Det eneste minuset er temperaturen, som kan bli ganske høy nærmest lyspæren. Derfor bør nok plexiglasset ha tilstrekkelig god avstand fra lampen. Håper dette kommer til nytte for andre også! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Takk! Men, jeg skal ikke bruke pexi, men jeg skal bruke herdet glass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå