Uthur Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Tror jeg har kommet fram til at jeg kjøper: -EYE LAMP -400w Electronic Ballast -Lumenlab Lens Kit -UV Filter -NorPro Får jeg 2 pakker jeg da? Siden jeg både bestiller fra www.lightingunlimited.com og www.lumenlab.com? Har jeg glemt noe da Tha sims? Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Ja, det får du. Tror det skulle være det meste, men jeg ville ha ventet litt. Jeg har hatt problemer med lampe+ ballast. Det er uvist om det er lampen eller ballasten. Jeg får ny lampe nå. Er uskikker på hva slags lamper som passer med 220/240V ballasten. For din egen del hadde jeg ventet til jeg hadde fått fikset prob. Ellers så ser oppsettet komplett ut! Lenke til kommentar
Uthur Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Synd det med lampen Hvor lang tid tar det før du får ny lampe da tror du?? Uff, har ikke noe lyst til å vente Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Hmm, tror han sender en i morra. Siden det ikke trenger å importeres tar det ikke lange stunda tror jeg. PM din msn email så skal jeg holde deg oppdatert. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Ok, da jobbet jeg litt med måling av delene. Har også funnet ut nøyakrig mål av plater som skal kuttes. Skal se hva jeg skal få gjort i morra. Kanskje kjøpe tre? Endret 26. august 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Vet du om strømforsyningen i en lcd-skjerm takler at du tar ut 12v til en vifte? For det er jo 12v i den.. Slik at fx jeg slipper å kjøpe ny vifte, da det ikke er ness.. Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Momsen+ gebyr kostet 399. Var jo ikke så dyrt det! Er dette inkl. toll også? Hva var den på evt.? Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Som jeg kan huske kostet det ikke noe toll. Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 What problems have other people been having? There was one defective lamp that broke during shipment... Hahe, deg i think? Neiok, vet ikke hva jeg tenkte med toll.. Har du liste over skjermer det går an å åpne? Vet du noe om Acer? Nærmere bestemt AL1521? Hvordan betalte du lumenlab? Takker.. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Hvor er det hentet fra? hehe.. Har du kjøpt guiden skal listen stå på forumet. Jeg betalte med pay-pal, slik du sikkert gjorde når du betalte for guiden. Endret 27. august 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
Dcd Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Ja, det får du. Tror det skulle være det meste, men jeg ville ha ventet litt. Jeg har hatt problemer med lampe+ ballast. Det er uvist om det er lampen eller ballasten. Jeg får ny lampe nå. Er uskikker på hva slags lamper som passer med 220/240V ballasten. For din egen del hadde jeg ventet til jeg hadde fått fikset prob. Ellers så ser oppsettet komplett ut! Tha Sims: Er det EYE lampa Du har hatt problemer med, og hvilke problemer hadde Du? Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Det var "oshio" lampen jeg fikk. Veit ikke om den ikke fungerer til ballaste eller om den var ødelagt. Det som skjedde var att lampens senter "levde". Lyset gikk rundt og rundt. Lysets kjerne var hele tiden i bevegelse. Slik skal det ikke være. Lenke til kommentar
Dcd Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Ok, har samme lampe jeg og..... har ikke prøvd den ennå. Får håpe på at Din nye lampe virker som den skal Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Takk og lykke til. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Ja, da hadde jeg tenkt til å lage en ny update etter mange timers arbeide, men jeg hadde ikke batteri igjenn på mit kamera. LOVER DERE AT DET KOMMER EN UPDATE I MORRA.. hehe Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 (endret) :::UPDATE::: by the famous Tha sims hehe. I går lagde jeg kassa, med mulighet for focus justeringer. Bildene taler vel for seg selv . Kassa er bygd med 22 mm sponplate. Første inspeksjonsrunde måtte seffern katten ha. Lurer på om jeg trenger ny pære eller ikke? hehe Et bilde av fokusmekanismen.. Et annet bilde av fokusmekanismen Et bilde av boksen. Et bilde til av boksen. Håper dere likte updaten. Det jeg mangler på selve kassa er lokk. Kommer om ikke lenge (noen dager) med ny update. Skal prøve å sette inn noen av delene til da. Mvh Kjetil Endret 30. august 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Kommer jo til å bli konge. Gleder meg til den er ferdig Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Den kassen ser mektig sjef ut! Fokuseringsmekanismen, går den på at du flytter den lille runde linsen frem og tilbake? Svarte du han passifisten med at det var en fokuseringsmekanisme? Salig spent! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Takk for alle tilbakemeldinger. Beklager, kan ikke utdype denne fokus mekansimen så sinnsykt mye. Det skal være en fordel og kjøpe guiden, og ikke bare lese denne tråden. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Vet du om strømforsyningen i en lcd-skjerm takler at du tar ut 12v til en vifte? For det er jo 12v i den.. Slik at fx jeg slipper å kjøpe ny vifte, da det ikke er ness.. Hehe, så ikke posten din . Er ikke sikker, men jeg skal ikke satse på det. Skal heller bruke en eliminator som her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå