Gå til innhold

Prosjekt "smspvdhhspilh",Hjemmekino V. 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det får du. Tror det skulle være det meste, men jeg ville ha ventet litt. Jeg har hatt problemer med lampe+ ballast. Det er uvist om det er lampen eller ballasten. Jeg får ny lampe nå. Er uskikker på hva slags lamper som passer med 220/240V ballasten. For din egen del hadde jeg ventet til jeg hadde fått fikset prob. Ellers så ser oppsettet komplett ut!

Lenke til kommentar
What problems have other people been having? There was one defective lamp that broke during shipment...

Hahe, deg i think?

 

Neiok, vet ikke hva jeg tenkte med toll.. Har du liste over skjermer det går an å åpne? Vet du noe om Acer? Nærmere bestemt AL1521?

 

Hvordan betalte du lumenlab?

 

Takker..

Lenke til kommentar
Ja, det får du. Tror det skulle være det meste, men jeg ville ha ventet litt. Jeg har hatt problemer med lampe+ ballast. Det er uvist om det er lampen eller ballasten. Jeg får ny lampe nå. Er uskikker på hva slags lamper som passer med 220/240V ballasten. For din egen del hadde jeg ventet til jeg hadde fått fikset prob. Ellers så ser oppsettet komplett ut!

Tha Sims: Er det EYE lampa Du har hatt problemer med, og hvilke problemer hadde Du?

Lenke til kommentar

:::UPDATE:::

by the famous Tha sims :p hehe.

 

I går lagde jeg kassa, med mulighet for focus justeringer. Bildene taler vel for seg selv :) . Kassa er bygd med 22 mm sponplate.

 

Picture%20(Small).jpg

 

Første inspeksjonsrunde måtte seffern katten ha. Lurer på om jeg trenger ny pære eller ikke? hehe

 

Picture%20068%20(Small).jpg

 

Et bilde av fokusmekanismen..

 

Picture%20067%20(Small).jpg

 

Et annet bilde av fokusmekanismen

 

Picture%20070%20(Small).jpg

 

Et bilde av boksen.

 

Picture%20071%20(Small).jpg

 

Et bilde til av boksen.

 

Håper dere likte updaten. Det jeg mangler på selve kassa er lokk. Kommer om ikke lenge (noen dager) med ny update. Skal prøve å sette inn noen av delene til da.

Mvh Kjetil

Endret av Tha sims
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...