Dante2no Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 Thank ju Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 Om du tenker litt på økonomien - Evo 240. Lenke til kommentar
pback Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Jeg fikk nettopp min egen Black Ice2 Extreme fra netconnection. Denne er jo omtalt som "en av de beste radiatorene på markedet", og den kan fjerne opptil 1700w/time, det er jo ikke lite! Den er ganske kompakt, men et par cm tykkere enn vanlige, pga høyden på de supertynne kanalene som vannet går i. På netconnection har de bare "cool metal" versjonen på lager(Selv om nettsiden deres viser noe annet) Denne koster jo det samme og er like god som den svarte, så jeg kan bare si- LØP OG KJØP!! Og dessuten; hvorfor gå for den kjipe budsjettutgaven som de fleste kjøper, når du kan ha noe som er bedre enn de fleste?! Endret 3. juli 2004 av pback Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 Black Ice har best ytelse ja Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 Men hvem har best ytelse i forhold til pris? Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 Men hvem har best ytelse i forhold til pris? That's the big question Lenke til kommentar
Dante2no Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2004 Prisen er egentlig ikke noe emne her, jeg vil bare vite hvilken som er best, men.... Jeg fikk mail fra netconnection på fredag og da fikk jeg vite at BIE2 og TDX blokken ikke kommer på lager før i midten av juli, kjipt ettersom jeg har fått alt det andre til den nye pc'n. får vel bare klaske på noe luftkjøling inntil videre. Takk for alle svar Kim Lenke til kommentar
Smukken Skrevet 4. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2004 Heatercores er både bedre og billigere. Ref denne f.eks. http://www.dangerden.com/images/heater_cor...ter_core_lg.jpg Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2004 noen som har link til black ice Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 4. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2004 noen som har link til black ice Du har jo Netconnection eller DangerDen Lenke til kommentar
pback Skrevet 5. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2004 Prisen er egentlig ikke noe emne her, jeg vil bare vite hvilken som er best, men....Jeg fikk mail fra netconnection på fredag og da fikk jeg vite at BIE2 og TDX blokken ikke kommer på lager før i midten av juli, kjipt ettersom jeg har fått alt det andre til den nye pc'n. får vel bare klaske på noe luftkjøling inntil videre. Takk for alle svar Kim Jo de hadde ihvertfall inne "cool metal" - versjonen i forrige uke! Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 6. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2004 For å slippe å lage ny topic: Hva er best av EVO 360 og BIE2? EVOen er jo mye større Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2004 Vil tru at dei ligger ganske likt. BIX'en har ein annan konstruksjon med flate rør som gir større kontaktflate og EVO'en er litt større. Tatt det i bertraktning, så trur eg at dei stiller ganske likt. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2004 Du kan også ta ProCore med i beregningen, 3dfxcool selger den. Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 Ingen her som har testet både EVO 360 og BIE2? Lenke til kommentar
MrGame Skrevet 13. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2004 kjører 3 stk evo 360 her.. funker greit det Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 13. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2004 Du kan også ta ProCore med i beregningen, 3dfxcool selger den. Kan en denne "vanlige" (altså 120mm) radiatoren holde tritt med en dobbel radiator, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå