MountainRivera Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Etter en diskusjon på forumet her, så fikk jeg en PM fra en fyr (som faktisk hadde overklokka PCen sin) Sitat: Hei! Hva er høyfrekvens og hvordan slår man det av? hehe Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg syns ikke man skal henge ut folk på den måten, og ihvertfall ikke noen som har sendt deg en pm her på forumet Ikke var det spesielt morsomt heller... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 han henger jo ikke uten noen da.. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Jeg syns ikke man skal henge ut folk på den måten, og ihvertfall ikke noen som har sendt deg en pm her på forumet Ikke var det spesielt morsomt heller... Hvem har jeg hengt ut? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Tror vi nettopp fikk oss et nytt Gullkorn her... Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Tror vi nettopp fikk oss et nytt Gullkorn her... Hva da? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) han henger bare meg ut da.... men kan du ikke bare si "overklokka" da? EDIT: bedre nå? Endret 14. desember 2004 av roaldsøy Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 han henger bare meg ut da.... MEN HVORFOR I HELVETE KAN DU IKKE BARE SI OVERKLOKKA DA?!?!?!?!?!?!? FYTTI HELVETTE DU SLITER AZZ PIKK SUGER AV EN FITTE HATER... LITT LITE LIV ELLR!??!?!?!?!?!?!? SIDEN DU ER SÅ NØRD LIZZM!!!!!!!!!!!!! HÅPER JEG TREFFER PÅ DEG EN GANG!!!! DA SKAL JEG "SNAKKE" MED DEG!!! KANSKJE "LEKE SLOSS" LITT Å!!!! Lenke til kommentar
paroa Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Alså frekvens er hvor rask CPUen din er 2.0ghz, osv osv, skjønner? Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 HW.no, pubertetens høyborg... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 han henger bare meg ut da.... MEN HVORFOR I HELVETE KAN DU IKKE BARE SI OVERKLOKKA DA?!?!?!?!?!?!? FYTTI HELVETTE DU SLITER AZZ PIKK SUGER AV EN FITTE HATER... LITT LITE LIV ELLR!??!?!?!?!?!?!? SIDEN DU ER SÅ NØRD LIZZM!!!!!!!!!!!!! HÅPER JEG TREFFER PÅ DEG EN GANG!!!! DA SKAL JEG "SNAKKE" MED DEG!!! KANSKJE "LEKE SLOSS" LITT Å!!!! gullkornet kom det... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 eller kanskje det var et sølvkorn? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 nice on roaldsøy. Du klager på at henger ut deg, så er det du som gjør den jobben. Men det var da bare bra med et humoristisk innslag i tråden Lenke til kommentar
tbend Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Vil ha en grommere cpu, ikke min 3,6ghz, alt for høyfrekvent Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) han henger bare meg ut da.... men kan du ikke bare si "overklokka" da? EDIT: bedre nå? oh yeah, deg er det nok krefter i deg.. Endret 23. desember 2004 av MountainRivera Lenke til kommentar
paroa Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 skjønner fortsatt hvorfor man kaller det får høyfrekvens... forbinder det med radio singnaler jeg.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 han henger bare meg ut da.... MEN HVORFOR I HELVETE KAN DU IKKE BARE SI OVERKLOKKA DA?!?!?!?!?!?!? FYTTI HELVETTE DU SLITER AZZ PIKK SUGER AV EN FITTE HATER... LITT LITE LIV ELLR!??!?!?!?!?!?!? SIDEN DU ER SÅ NØRD LIZZM!!!!!!!!!!!!! HÅPER JEG TREFFER PÅ DEG EN GANG!!!! DA SKAL JEG "SNAKKE" MED DEG!!! KANSKJE "LEKE SLOSS" LITT Å!!!! gullkornet kom det... Det der er jo så gullkantet at det nesten stinker warn her. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 var jo en spøk får dem som ikke sjønte det da... Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 var jo en spøk får dem som ikke sjønte det da... 31 December 1989 Bare jeg som tviler? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Kommer an på hva du tviler på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå