Gå til innhold

Black an White problem!

Anbefalte innlegg

hei :w00t:

når jeg prøver å instalere black an white så kommer det en melding om at en mappe ikke går ann å bruke eller er skrivebeskyttet. jeg prøver å slette eller gå inn på mappen så kommer bare at jeg ikke har rettigheter til det selv o jeg er den eneste som bruker marskinen. og det er heller ingen andre brukere aktivert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes diverse programmer som kan brukes til å fjerne filer som ikke vil bort. Vet ikke hvor godt det funker på mapper, men jeg ville prøvd TweakXP.

EDIT: Forresten så kan du jo bare prøve å installere spillet i en annen mappe...?

Endret av Magus
Lenke til kommentar
Hmm Hvilket operativsystem har du? Kanskje det hjelper med en patch? www.MegaGames.com

En patch til et spill han ikke får installert?

why not?

Jowood hadde noe problemer for en tid siden med at mangen ikke fikk installert Chaser (tror jeg det var), det ble fikset med en slags patch

Lenke til kommentar
Hmm Hvilket operativsystem har du? Kanskje det hjelper med en patch? www.MegaGames.com

En patch til et spill han ikke får installert?

why not?

Jowood hadde noe problemer for en tid siden med at mangen ikke fikk installert Chaser (tror jeg det var), det ble fikset med en slags patch

Åssen installerer man en patch uten å ha installert spillet? :huh:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0

Jeg hadde samme problem når jeg skulle installere WarCraft 3. Fikk beskjeden selv om jeg hadde formatert HDD og alt pga mye trøbbel.

Bare installer spillet i sikkermodus, for da blir ingen/få drivere og filer brukt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...