Starmos2 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) er det noen som veit åsen jeg sender jeg filer til xboxen ? fra pc jeg takker for all info sorry for skrive feil Endret 3. juli 2004 av Starmos2 Lenke til kommentar
jossy Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hmm, jeg tror du må gi xboxen noe software som gjør at den tar imot. Men jeg har tenkt på det samme, men jeg har ikke fått det til. Jeg leste en plass om noe software, men en må jo modde den før en kan instalere det osv.... Det er ikke lett Lenke til kommentar
Starmos2 Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 ja jeg har knota lenge så hvis det fin en guru der ute som kan hjelpe noen stakars nybegynere så takker vi gurun Lenke til kommentar
Starmos2 Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 ja jeg har knota lenge så hvis det fins en guru der ute som kan hjelpe noen stakars nybegynere så takker vi gurun Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Hmm, jeg tror du må gi xboxen noe software som gjør at den tar imot. Men jeg har tenkt på det samme, men jeg har ikke fått det til. Jeg leste en plass om noe software, men en må jo modde den før en kan instalere det osv.... Det er ikke lett Sist gang jeg prøvde var det ikke noe problem. Det enkleste er å ha to nettverkskort, et til internett/lan og et til xboxen. Dette fordi det til xboxen konfigureres på en spesiell måte. Bare skaff deg en krysset tp-kabel og følg guiden på xbox-scene.com Programvaren som trengs er bare et vanlig ftp-prog, jeg brukte FlashFXP Endret 3. juli 2004 av megavolt Lenke til kommentar
jossy Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hmm, jeg tror du må gi xboxen noe software som gjør at den tar imot. Men jeg har tenkt på det samme, men jeg har ikke fått det til. Jeg leste en plass om noe software, men en må jo modde den før en kan instalere det osv.... Det er ikke lett Sist gang jeg prøvde var det ikke noe problem. Det enkleste er å ha to nettverkskort, et til internett/lan og et til xboxen. Dette fordi det til xboxen konfigureres på en spesiell måte. Bare skaff deg en krysset tp-kabel og følg guiden på xbox-scene.com Programvaren som trengs er bare et vanlig ftp-prog, jeg brukte FlashFXP Kult Det må jeg også prøve Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 jeg klarte å komme meg inn nå Lenke til kommentar
ZyberZombie Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Sånn til dere andre; sjekk www.xbox-scene.org Detaljert forklaring. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Legg denne under Internett og Nettverk, så får du nok hjelp. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Flyttes fra spill -> modifikasjoner Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Hmm, jeg tror du må gi xboxen noe software som gjør at den tar imot. Men jeg har tenkt på det samme, men jeg har ikke fått det til. Jeg leste en plass om noe software, men en må jo modde den før en kan instalere det osv.... Det er ikke lett Sist gang jeg prøvde var det ikke noe problem. Det enkleste er å ha to nettverkskort, et til internett/lan og et til xboxen. Dette fordi det til xboxen konfigureres på en spesiell måte. Bare skaff deg en krysset tp-kabel og følg guiden på xbox-scene.com Programvaren som trengs er bare et vanlig ftp-prog, jeg brukte FlashFXP Modda`n, skifta disk, formaterete putta kabel i x-box, så ruter`n, så FTP a jeg meg opp.. Ikke mye til hokuspokus Kryssa TP, hadde jeg null behov for... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå