k-zen Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Spiller NFSU enda jeg hehe Begynnte for noen uker tilbake igjen etter en lang pause og det er dritgøy. Men nå sitter jeg på PC med Momo Racing Ratt med girspake som blir brukt i ordentlige racing biler så selvsagt blir det DRITHEFTIG for meg :D Beste bilspillet uten tvil...NFSU 2 kommer til å bli så ekstremt dødskult. Gleder meg ! Noen som vet koss musikk de bruker i traileren ? Høres ut som chrystal method men samme avatar vi jeg å har momo force gp ratt... drit kult å spille... må bare ha manuell giring da... ' *gleder med til nfsu2* Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 ser bra ut .. er nok et must have spill Lenke til kommentar
z00l Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Virker som om du får mye mer frihet i NFS: U2. Det liker jeg 200 km med ordntlig vei er ikke å forakte.... -z00l- Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) 200km er jo tross alt bare 1 time gameplay det om du holder farten ganske greit oppe :/ Endret 1. august 2004 av bugbear Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 200km er jo tross alt bare 1 time gameplay det om du holder farten ganske greit oppe :/ 1 time gameplay? Så du mener GTA: VC bare har 20 mins gameplay? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 200km er jo tross alt bare 1 time gameplay det om du holder farten ganske greit oppe :/ 1 time gameplay? Så du mener GTA: VC bare har 20 mins gameplay? Ja, OM man bare skal kjøre fritt rundt på 200km bane. og man ikke skal kjøre samme kilometern 2 ganger. Så blire jo 1-2 timer gameplay. Men såklart det er jo campaign og baner som er satt opp forskjellig her. Uansett, glem det... ikke ta en dårlig "spøk". Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Første spillet som gir deg den følelsen. Andre spill er det snakk om å holde inn gassen. Her må du tenke på omdreininger,gass,brems,nitro og viktigste av alt er giringen. Kjører bestandig manuellt for å oppnå maximal ytelse på bilen. Er det ett spill som handler om å holde inne gassen så er det NFSU. Spillet er jo blottet for realisme. Og drag-løpene suger også. Altfor enkelt! Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Første spillet som gir deg den følelsen. Andre spill er det snakk om å holde inn gassen. Her må du tenke på omdreininger,gass,brems,nitro og viktigste av alt er giringen. Kjører bestandig manuellt for å oppnå maximal ytelse på bilen. Er det ett spill som handler om å holde inne gassen så er det NFSU. Spillet er jo blottet for realisme. Og drag-løpene suger også. Altfor enkelt! Jævli enig!! En som har skjønt det.. NFSU er ikke et bra bilspill, kjøreopplevelsen er helt ræva egentlig. Det er ingen problemer å svinge, gasse og akselere i noen som helst hastighet.. Utrolig urealistisk.. Men spillet scorer masse på grafikker og detaljer. Det skal de ha.. Derfor er spillet tøft i en liten tid, men så blir det gørr kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå