TCi Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Da begynner preview'ene å rulle inn. Kilde: http://gamesdomain.yahoo.com/preview/28568 Need for Speed: Underground proved to be one of 2003's best-selling games. This was no surprise considering it featured the flashiest visuals yet seen in the genre, purveyed a phenomenal sense of speed, and offered gear-heads plenty of customization options for their vehicle. Electronic Arts was confident enough in its product that the company began development on the sequel before the first game shipped. Producer Greg Uhler was on hand to unveil Underground 2 and answer some of our questions. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Nice Gleder meg til det kommer ut! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Gleder meg til det kommer ut Håper for gudsskyld at EA gjør noe med frameraten til PS2-versjonen. Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Ser lekkert ut, men gleder meg mer til GT4. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Gleder meg til både NFS:U2 og GT4 jeg. Livet er herlig dere!!! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Det der må jeg nok ha. (bare jeg som fikk 4-5 NIS advarsler om inntrengere på den siden?) Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 NFSU var sinnsykt konge, NFSU 2 kommer til å bli enda bedre Woho!! Lenke til kommentar
Shaper Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 NFSU var sinnsykt konge, NFSU 2 kommer til å bli enda bedre Woho!! Enig med deg der, NFSU var konge fett når det kom, men du ble veldig fort lei av det Håper de forbedrer spillbarheten på 2'ern Lenke til kommentar
Hazikaze Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Får håpe det blir bedre enn det første NFSU... var ingenting galt med det, men det ble så fryktelig repetivt og kjedelig til slutt. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 NFSU var sinnsykt konge, NFSU 2 kommer til å bli enda bedre Woho!! Sure Aleks! :!: Gleder meg sykt til det spillet. Ser bra ut. Hva trenges av hardware for å spille da? Sikkert noe lignende Far Cry krav kanskje? Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Kan ikke si at jeg gleder meg til NFSU2. Det ble så gyselig kjedelig ettehvert. Hvis toern skal bli bra bør de DRITE i å lage "reverse" av banene. Lag heller mange flere baner. Og hva med å putte inn noen europeiske biler. Det er ikke alle som digger japse plast... Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 ser veldig bra ut ! er et must have spill Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Sier meg enig med Apoc_ her, det trengs flere baner, og alle reverse bør kuttes ut. Når det gjelder bilene er ikke jeg motstander av japanske riskokere, men det hadde vært fint med litt mer mangfold... Det er uansett viktigere med flere biler! Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 NFSU var sinnsykt konge, NFSU 2 kommer til å bli enda bedre Woho!! Enig med deg der, NFSU var konge fett når det kom, men du ble veldig fort lei av det Håper de forbedrer spillbarheten på 2'ern Enig med deg Jalleks Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Kan ikke si at jeg gleder meg til NFSU2. Det ble så gyselig kjedelig ettehvert. Hvis toern skal bli bra bør de DRITE i å lage "reverse" av banene. Lag heller mange flere baner. Og hva med å putte inn noen europeiske biler. Det er ikke alle som digger japse plast... Ble piss lei av å kjøre alle banene baklengs! Og grafikken så ikke så mye bedre ut, skuffende se på neonlysene under bilen osv... Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Spiller NFSU enda jeg hehe Begynnte for noen uker tilbake igjen etter en lang pause og det er dritgøy. Men nå sitter jeg på PC med Momo Racing Ratt med girspake som blir brukt i ordentlige racing biler så selvsagt blir det DRITHEFTIG for meg :D Beste bilspillet uten tvil...NFSU 2 kommer til å bli så ekstremt dødskult. Gleder meg ! Noen som vet koss musikk de bruker i traileren ? Høres ut som chrystal method men Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg har runna NFSU 1, og jeg tror jammen det holder for meg nå. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Men nå sitter jeg på PC med Momo Racing Ratt med girspake som blir brukt i ordentlige racing biler så selvsagt blir det DRITHEFTIG for meg :D Heh.. Hva skal med ett sånt ratt til ett spill som er totalt strippet for realisme? Likte ikke NSF:U, dårligste i NFS-serien så langt, men man kan jo håpe de forbedrer 2'ern.... Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Vel er Fast and Furious følelse jeg vil ha . Føles passe ekte for min del og det er ett adreanalinrush og gire deg forbi motstandere og ha 300 km/t gjennom svinger og synet framover blir blurry og du hører vinden bare blafre mot vinduene. Første spillet som gir deg den følelsen. Andre spill er det snakk om å holde inn gassen. Her må du tenke på omdreininger,gass,brems,nitro og viktigste av alt er giringen. Kjører bestandig manuellt for å oppnå maximal ytelse på bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå