Fro Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Det skal visst gå an og spille US spill på EU XBOX. Er det noen som har prøvd? Siden EU releasen av TOCA Race Driver er dyttet seks månder, lurer jeg på om jeg skal importere. Har noen prøvd? Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Tror nok ikke det går an, siden det er to forskjellige soner. Men skaffer du deg en chip som gjør den sonerfi når det kommer om ikke så lenge, går det nok ann :wink: Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Som jeg har skjønt det kan du med USA eller Euro boks spille spill fra begge de to sonene. Japanske spill derimot er det vist verre med. Når det gjelder film så er også xbox sonefri, men du må ha DVD-kit til den sonen du skal spille film fra, altså ved avspilling av sone1 filmer trenger du sone1 kit og sone2kit til sone2filmer. Ganske så genialt. :smile: Så hva de skal med chip er jeg ikke sikker på, det må vel evt. være for å kunne spille japanske spill også da. Veit jo ikke om detta stemmer, men det er iallfall det jeg har lest rundt omkring på nettet. _________________ Kjetil A Gogstad Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: BoardkilL på 2002-04-20 22:31 ] Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 microsoft har sagt at den einaste forskjellen mellom dei tre xboxane er strømforsyninga spill vil virke heilt fint enten du har kjøpt dem i london tokyo eller new york Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 microsoft har sagt at den einaste forskjellen mellom dei tre xboxane er strømforsyninga spill vil virke heilt fint enten du har kjøpt dem i london tokyo eller new york Lenke til kommentar
Fro Skrevet 21. april 2002 Forfatter Del Skrevet 21. april 2002 Det skal visst være samme soner på USA og EU. Det har jeg hørt. Så jeg lurer på på om noen har prøvd, har all info jeg trenger egentlig. Bare trenger "proof" :smile: Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Jeg har ikke ikke prøvd selv dessverre,men sikre kilder sier at det ikke virker... Da må du heller vente på chippen(se http://www.xbox.no). Lenke til kommentar
Fro Skrevet 25. april 2002 Forfatter Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-25 17:52, StaBBer skrev:Jeg har ikke ikke prøvd selv dessverre,men sikre kilder sier at det ikke virker...Da må du heller vente på chippen(se http://www.xbox.no). Tror ikke jeg gidder å chippe den. Men, men, dosen't really matter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå