Gå til innhold

den beste komikeren?


skilli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eddie Murphy med Delirious er helt fabelaktig... Han er 23 år og det var 1983!!!! Han kødder med AIDS (som South Park såvidt har turt å gjøre i senere tid) han kødder med seg selv som neger og han kødder med Elvis.... Helt ufattelig talent den mannen!

 

Ellers må jeg nok fram til at det er ingenting av tulle-humor som når opp til Monty Python, uten Simpsons og Futurama, men det er en annen diskusjon.

 

Kjøp hele "Flying Cirkus"-boksen til MP så har du mye å le til.... Live at the Hollywood Bowl har jo også noen fabelaktige prestasjoner..... Samtidig er det viktig å huske på at dess mer du veit generelt, desto mer får du ut av MP. F.eks kødder de med kjente komponister, kjente filosofer, kjente kunstnere og kunstverk, og kan du noe om disse kan du også finne en viss satire i det dem sier om utvalgte dings. Jeg bruker å si at det går ikke an å overgå MP, rett og slett fordi det er 6 geniale hjerner som jobber GODT sammen! Team Antonsen er 4 geniale hjerner som jobber godt sammen, men jeg tror aldri vi får se 6 samarbeidere på den måten mer... Fabelaktig......

 

PS: Terry Gilliam har jo regissert en del gøyale filmer: "Fear and loathing in LA", "Brazil" og "12 Monkeys" er bra.... For ikke å snakke om den kontor-bygg-filmen i "the meaning of life". Hørte han knuste alle budsjetter på den.

 

PSPS: John Cleese har forøvrig uttalt at han mener den morsomste i Monty Python i virkeligheten er Michael Palin.... Han er virkelig gøyal altså! Men John Cleese er virkelig utrolig bra også (og den som har fått mest og best ut av karrieren sin).... Men alle har sine høydepunkter. Cleese er utrolig bra til å være "bitter og seriøs mann med alvorlige skavanker" :D

Endret av Ursa
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bill Hicks

 

I en av sine mange "sopp turer" så kom han frem til følgende:

"All matter is merely energy condensed to a slow vibration, we are all one concsciousness experiencing itself subjectivly, there's no such thing as death, life is only a dream and we're the imagination of ourselves."

 

Mannen er ikke bare morsom, han har også noe så sjeldent som intelligens.

 

Løst over satt:

Jeg er dritt lei av alle de negative lsd historiene på nyhetene. Hvor er mine historier. Hvor er de fine opplevelsene? Hver jævla gang så er det den samme historien: Ung mann på syre trodde han kunne fly, hoppet ut av et 10etasjes vindu.

Nydlig. Vi har blitt kvitt en idiot. Å så tragisk. Sammfunnet vårt har blitt lettet for en idiot. Jeg mener, hvis du tror du kan fly så prøver du på bakken først. Du ser ikke ender på vei sydover stille seg opp for å ta heisen opp.

 

Uansett om dette ikke blei så funny her så sjekk ut denne mannen, du vil ikke angre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...