Jørgen Sørheim Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Mener vitterlig at jeg har svart på en "hvilken standup-komiker er best"-tråd for ikke så lenge siden, men den fant jeg ikke. Akk ja. Uansett, Bill Hicks og George Carlin. Dennis Leary fortjener ikke å nevnes i samme setning som Bill Hicks.. som Bill så fint sa det: "I have a scoop for you. I stole his act. I camouflaged it with punchlines, and to really throw people off, I did it before he did." Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) han idioten i den komiserien "hvilket liv" husker ikke navnet.. tror han het mike i serien.. Endret 4. juli 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) kevin james eddie murphy jim carrey (glemte den) Endret 4. juli 2004 av siriofstad Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Pablo francisco, Jerry seinfeldt, Chris Rock, Martin Lawrence.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Tenkte at jeg skulle legge til noen av de gamle komikerne fra 50-tallet: Charile Chaplin Alfred Maurstad (norsk) Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 En liten rettelse;) : Chaplin på 50-tallet ? Hoveddelen av Chaplin's produksjon ble laget mellom 1914 og 1940. Han lagde bare noen få mindre filmer fra 1950 og til sin død hvorav Limelight er den eneste av betydning. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Jerry Seinfield Ingen over, ingen ved siden *Worship* Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Laurel & Hardy Endret 4. juli 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Holdt nesten på å glemme gamle stenansikt selv; Buster Keaton. Han var jo en mester. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Uansett, Bill Hicks og George Carlin. Dennis Leary fortjener ikke å nevnes i samme setning som Bill Hicks.. som Bill så fint sa det: "I have a scoop for you. I stole his act. I camouflaged it with punchlines, and to really throw people off, I did it before he did." Er selvfølgelig klar over dette, da jeg har hørt på begge. Han har stjålet mye, men "bits" som My Kids er så morsom at man i et lite minutt glemmer at han stjal resten. For ikke å snakke om The Ref, der Leary spilte Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 To karer som ikke er -rene- komikere: Penn & Teller. De er egentlig ilusjonister, men fyttirakkern som de får meg til å le. Sjekk ut f.eks den HER! Så må vi ikke glemme de australske karene Hale & Pace - morbid humor på sitt beste! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Eddie Murphy, Bill Hicks, Pablo Fransisco, Dave Atell, Jim Gaffigan, Martin Lawrence. Det finnes så mye geniale mennesker der ute! Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Enig! Har veldig sansen for "neger" humor. Eddie murphy, Chris rock, Chris tucker, Martin lawerence,bernie mac og ikke minst EDDIE GRIFFIN. mye bra. Pablo francico er morsom. Seinfeld er også morsom på en ikke nasty måte. Har du sett Dysfunktional Family med Eddie griffin? Eddie Griffin --> surrehuet fra Bill Cosby show? Eddie Murphy's "Delirious" og "Raw" bare å bøye seg i støvet for...(Baby, you got a shoehorn or something?:! "Neger" humor er sinnsykt bra det jeg har sett, men Martin Lawrence tar steget litt for langt synes jeg. Pauly Shore var kongen i sin tid også (så han igjen på MTV cribs, lo så jeg nesten seilet om) Lenke til kommentar
Izor Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Pablo francico hva er det han har spilt/gjort husker skjelden navn. Jim carrey Eddie Murphy otto jespersen Nils i mot i bryste karl i mot i bryste Monthy pyton crewet de rocker jo bare da. mr. bean Martin lawrence Chris rock Joey i friends Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Pablo francico hva er det han har spilt/gjort husker skjelden navn. Han e stand-up komiker. En flink en sådan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå