Gå til innhold

den beste komikeren?


skilli

Anbefalte innlegg

Mener vitterlig at jeg har svart på en "hvilken standup-komiker er best"-tråd for ikke så lenge siden, men den fant jeg ikke. Akk ja.

 

Uansett, Bill Hicks og George Carlin. Dennis Leary fortjener ikke å nevnes i samme setning som Bill Hicks.. som Bill så fint sa det: "I have a scoop for you. I stole his act. I camouflaged it with punchlines, and to really throw people off, I did it before he did."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uansett, Bill Hicks og George Carlin. Dennis Leary fortjener ikke å nevnes i samme setning som Bill Hicks.. som Bill så fint sa det: "I have a scoop for you. I stole his act. I camouflaged it with punchlines, and to really throw people off, I did it before he did."

Er selvfølgelig klar over dette, da jeg har hørt på begge. Han har stjålet mye, men "bits" som My Kids er så morsom at man i et lite minutt glemmer at han stjal resten. For ikke å snakke om The Ref, der Leary spilte :thumbup:

Lenke til kommentar
Enig! Har veldig sansen for "neger" humor. Eddie murphy, Chris rock, Chris tucker, Martin lawerence,bernie mac og ikke minst EDDIE GRIFFIN. mye bra. Pablo francico er morsom. Seinfeld er også morsom på en ikke nasty måte.

 

Har du sett Dysfunktional Family med Eddie griffin?

Eddie Griffin --> surrehuet fra Bill Cosby show?

 

Eddie Murphy's "Delirious" og "Raw" bare å bøye seg i støvet for...(Baby, you got a shoehorn or something?:!:)

"Neger" humor er sinnsykt bra det jeg har sett, men Martin Lawrence tar steget litt for langt synes jeg.

 

Pauly Shore var kongen i sin tid også (så han igjen på MTV cribs, lo så jeg nesten seilet om)

Lenke til kommentar

Pablo francico hva er det han har spilt/gjort husker skjelden navn.

 

Jim carrey

Eddie Murphy

otto jespersen

Nils i mot i bryste

karl i mot i bryste

Monthy pyton crewet de rocker jo bare da.

mr. bean

Martin lawrence

Chris rock

Joey i friends

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...