skilli Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 hvem synes dere er den beste komikeren? joey i venner for livet er god (pluss mange andre) :!: :!: Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 pablo francisco eller jerry seinfeldt Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 "Nils" og "Karl" i "Mot i Brøstet" Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jerry Seinfeld eller "old school" Eddie Murphy. Carlos Mencia, Stephen Lynch og Pablo Francisco er også gode komikere, på hver sin måte. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Eddie Murphy old school er rå! Robin Williams er hylende morsom, spesielt i Live on Broadway. Comedy Central Presents har noen geniale, blant annet Sklar brothers og Pablo Francisco. David Spade er også hylende morsom! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 I hate you all. George Carlin? Bill Hicks? Denis Leary? Richard Pryor? Seriøst, det er oldskool standup, sånn som det skal være. No holds barred, full out hardcore latterbombe! Disse menneske vet ikke hva PK er, og det er bra! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 må jo nevne monty python!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jerry Seinfeld er genial etter min mening da Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 må jo nevne monty python!!!!!!!!!!!!!! John Cleese? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 de er jo best sammmen da, har problemer med å velge hvem som er morrsomst Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Eddie Murphy; ingen over, ingen ved siden. Har veldig sansen for sånn type komikere, så Martin Lawrence faller også godt i smak. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Eddie Murphy; ingen over, ingen ved siden. Jeg lo kraftig under stand-up-showene "Delirious" og "Raw". Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg lo kraftig under stand-up-showene "Delirious" og "Raw". Ramlet nesten ut av stolen under begge. Under Robin Williams Live on Broadway lå jeg på sengen, og da ramlet jeg faktisk utav... Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hørte nettopp gjennom to gamle lp'er med Eddie Murphy, jeg smilte litt men hylende festlig var det ikke. Bill Hicks derimot har fått meg til å knekke sammen av latter mange ganger. Roberto Benigni kan være morsom. Marx Brothers seff, må jo ta med de gamle også. Hylende festlige. Og Joanna Lumley fortjener absolutt å bli nevnt Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Robin Williams er også en bra Stand-Up komiker. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Eddie Murphy; ingen over, ingen ved siden. Har veldig sansen for sånn type komikere, så Martin Lawrence faller også godt i smak. Enig! Har veldig sansen for "neger" humor. Eddie murphy, Chris rock, Chris tucker, Martin lawerence,bernie mac og ikke minst EDDIE GRIFFIN. mye bra. Pablo francico er morsom. Seinfeld er også morsom på en ikke nasty måte. Har du sett Dysfunktional Family med Eddie griffin? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Enig! Har veldig sansen for "neger" humor. Eddie murphy, Chris rock, Chris tucker, Martin lawerence,bernie mac og ikke minst EDDIE GRIFFIN. mye bra. Pablo francico er morsom. Seinfeld er også morsom på en ikke nasty måte. Har du sett Dysfunktional Family med Eddie griffin? You got it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå