Gå til innhold

Hifi anlegg til max 6500 inkl. forsterker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ville heller gått for litt bedre forsterker og heller 2fronthøyttalere istedenfor hele pakka

hvis du er inntressert i å bygge på annleget litt å litt hvorfor ikke begynne med en bra forsterker og noen små høyttalere som du senere bruker som bakhøyttalere har hørt dali skal komme med en ny blåserie i løpet av sommern/høsten slik jeg kjenner den som er no gir de masse trykk erfaringen til proson er mye bass å trykk b&w er liksom litt mer snill

f.eks b&w dm601s3 3195kr men de gulvstående høyttalerene til b&w er ikke så veldig billig og en denon avr1804 3998kr litt over budsjettet ditt

vet ikke hvordan dali concept 6 er men den ser lovende ut og ikke alt for dyr

men spørr på hi-fi klubben og hi-ficentret om gode tilbud hificentret har mange gode tilbud og gir gjerne rabat i motsetning til hifiklubben og husk LYTT SELV

det Morten K har satt opp er en grei pakke

Lenke til kommentar

Men, uten aa ha hort det, spiller det nok minst like bra som det meste annet i den prisklassen, om du skal ha hele anlegget til den prisen. Mye mindre margin paa pc hoyttalere... faar ofte mer for penga fra rundt 5-6k og ned om man velger pc utstyr vs tradisjonelt hifi utstyr.

edit: trenger vel kanskje en eller annen dekoder boks om du ikke skal kjore den direkte fra pcen. Men det jeg egentlig hadde lyst til aa faa frem, er at hifi ikke nodvendigvis hores bedre ut enn pc anlegg i denne prisklassen. Saa det kan vaere lurt aa ta med begge deler i vurderingen.

Endret av darkfish
Lenke til kommentar

Promedia er mye for pengene. Alt og alle roser Klipsch Promedia serien opp i skyene spesielt 5.1 versjonen. Grunnet bedre satelitter og dual 8"sub. Det er et hjemmekinoanlegg. Jeg bruker det som det, det er veldig bra.. Du får neppe et bedre alternativ dersom du skal ha "hifi" for de samme pengene, det kan jeg nesten garantere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...