niXmaster Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg lurer på om det er en måte å slippe disse introene hver gang man skal starte spillet. Har søkt litt rundt, men ikke funnet noe svar på det. Ikke at det er noe stort problem, men det er kjipt å se det samme greiene igjen og igjen Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 ok hva med å trykke på [esc]helt oppe til venste på ditt tastatur ??? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 hehe, og det klarte du ikke å finne ut?! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg tror han mener å slippe at de kommer opp i det hele tatt. Man kunne jo fjerne de i Battlefield 1942, det må jo gå ann i Vietnam også da. Lenke til kommentar
niXmaster Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 ok hva med å trykke på [esc]helt oppe til venste på ditt tastatur ??? Vet man kan trykke Esc, men saken er at først må man se denne EA Games introen, deretter DICE introen, og så får man ikke avbrutt selve spill-introen med helikoptrene før det har gått noen sekunder. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Slett(eller bare rename) .bik film filene. Problem solved. I tillegg finnes det et program som du kan bruke som en slags manager til alle modder og slikt, og den dropper videoene om du bruker den til Vietnam. Lenke til kommentar
niXmaster Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Slett(eller bare rename) .bik film filene. Problem solved. I tillegg finnes det et program som du kan bruke som en slags manager til alle modder og slikt, og den dropper videoene om du bruker den til Vietnam. Takker, det løste "problemene" Et fornuftig svar i motsetning til et par andre her Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 tenker at han ser etter noe slikt jeg... edit launch strengen i linken din til dette: "C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield Vietnam\bfvietnam.exe" +restart 1 da kommer du rett til menyen... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Ai, den jeg tenkte på når jeg så tråden, men husket ikke hva som skulle legges til.. Lenke til kommentar
niXmaster Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Vel, løsningen din funket fint den også bamsefar. Skulle jeg noen gang ha behov for å se introene igjen så er det bare å rename filene på nytt Takk for hjelpen karer Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Dere kan jo bare kjøre allseeing eye så slipper dere introer i det hele tatt Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Du trenger ikke rename alle .bik-filene - bae rename "movies"-mappa til noe annet. "Filmer" for eksempel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå