Blib Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Driver og snekrer litt på hjemmeside atm, og har et tre-kolonners oppsett hvor innholdet i midten har en left-border mot venstrekolonnen. Problemet er bare at hvis det er for lite innhold i midten så strekker ikke borderen seg fra header til footer, men kun der innholdet er. Så for nå legger jeg på <br>s på slutten av teksten for at det skal se fint ut, men det er jo en forferdelig dårlig løsning, iallefall hvis det finnes alternativer. Gjør det det? NB: Det vil heller ikke nytte å legge til border på venstrekolonnen pga den er kortere enn høyrekolonnen så selv der vil ikke borderen strekke seg fullstendig. Endret 3. juli 2004 av Blib Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) #navnet { min-height: høyde; height: auto; _height: høyde; } Endret 3. juli 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Ah. Heh, det er vel så banalt at jeg burde ha prøvd det ut selv før jeg testet det. Takker uansett Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Det er jo egentlig langt i fra en selvfølge. Internet Explorer støtter ikke min-height, og mozilla/opera stopper etter den første gangen de finner height i en klasse/id, mens Internet Explorer kjører i gjennom hele greia, og da fungerer _height fint i IE, mens min-height gjør jobben for mozilla/opera. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Aha. Merket ikke det med IE med en gang bare. Da var det noe å kunne også. Takker veldig mye da Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 SirIce: Hvor har du lest om den hacken? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Ikke sett den før jeg heller.... Grovt kjekk Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 SirIce: Hvor har du lest om den hacken? http://www.pixy.cz/blogg/clanky/cssundersc...-minheight.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå