olejohan Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Har ei vifte som fylte med q-tec kabinette mitt. Den er lysende blå 4 dioder. Kor mange volt er disse diodene? har teke dei ut av vifta? Lenke til kommentar
XzErOx Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) på q-tecen jeg hadde meiner jeg det sto det. men husker ikke helt sikkert. Endret 3. juli 2004 av XzErOx Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 kjempefint spm.. Åssen skal vi vite åssen dioder som satt i kabinettet ditt.. er ikke så altfor mange som har det kabinettet tipper jeg.. Lenke til kommentar
crauzer Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 De fleste små-LED jobber på 1-5 til 2 Volt. Hvis du beregner en motstand slik at de får jobbe på 1.8 volt for eksempel vil de nok overleve Send PM hvis du ikke vet hvordan man beregner motstand. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Viss du har tilgang på et multimeter med diodetest, så kan du prøve der... Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hvis diodene ikke har innebygget motstand tipper jeg 2v (litt mer på blå ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå