ThaKladd Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Et problem med isdn linja, den uploader hele tiden - men uten at man gjør noe spess eller er på noe fildelingsprogram. hva er det? og hvordan blir man kvitt det - siden internett går ekstremt tregt(tregere enn ellers altså) det er ikke virus siden scanner ikke finner no, men kan det være mangel på sp2 eller winupdate innstalasjoner? vet at det bør gjøres. det er heller ikke no spyware eller annet ware... adaware finner nothing. noen solution? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Prøvd Spybot? Det finner ofte ting Adaware ikke finner. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Kan jo være et ping angrep eller noe. Eller så er det bare at ISDN greiene kommuniserer med ISP'en. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Har kjørt alle tilgjengelige Windows SP2 RC builds uten å ha det problemet, så det tviler jeg sterkt på at det er. Virus eller spyware, windows update eller antivirus update er de kandidatene jeg kan nevne...Ikke godt å si. Package loss forekommer skjelden på sånne linjer. Lenke til kommentar
martbigz Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 jeg har ikke det problemet, og jeg bruker isdn OG Windows XP Integrated SP2 RC2 (er betatester serru , egen key og greier). Har ikke hatt det problemet, men hadde en noe treig internett hastighet pga spyware. Spybot tok knekken på dem fort da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå