Gå til innhold

Montere deler i bærbar, vanskelig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor kjøper man det egentlig? Går det ann å sette sammen en bærbar på egen hånd. altså man kjøper et (veit ikke helt hva jeg skal kalle det) kabinett som inneholder standar sakene. føledingsen, skjermen og tastaturet. og sette inn eget hk, gfx kort, ram osv. Hvis det går hvor er det mulig å kjøpe det ?

har også leita etter en dvd brenner for bærbare pcer. trenger ihvertfall å vite det :)

Lenke til kommentar
Hvor kjøper man det egentlig? Går det ann å sette sammen en bærbar på egen hånd. altså man kjøper et (veit ikke helt hva jeg skal kalle det) kabinett som inneholder standar sakene. føledingsen, skjermen og tastaturet. og sette inn eget hk, gfx kort, ram osv. Hvis det går hvor er det mulig å kjøpe det ?

har også leita etter en dvd brenner for bærbare pcer. trenger ihvertfall å vite det :)

niks.

Lenke til kommentar

Er noen levarndører som leverer barebone. Kan sette maskinen sammen hvordan du selv vil. Eneste du ikke kan bestemme selv er HK og skjerm. På tynne modeller er det og som regel vanskelig eller umulig å bytte ut skjermkort.

PS Data leverer feks Aopen barebone maskiner.

Lenke til kommentar

Ja en kan få kjøpt umonterte bærbare.

Jeg har kjøpt en tundra bærbar gjennom netshop.no den måte jeg montere selv, ikke noe vanskeligere en en stasjonær med unntak av å montere hardisken..det var en tungvint afære.

Ellers veldig fonrnøy så langt

Lenke til kommentar

du kan beste ram, dvd ell cd-rom, hd, prossessor...

du kan velge mellom ecs, ell aopen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...