Kenneth Dammyr Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Ser at det er mulig å få kjøpt deler til bærbare maskiner, som hardisker, RAM... Er det veldig vanskelig å montere i de bærbare maskinene? Eller er det ca. samme som på stasjonære? Lenke til kommentar
hifiman Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Det er ikke vanskelig i det hele tatt egentlig , kan være litt mer thjom en stasjonær pc`e.. . Lenke til kommentar
Jalmar Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Som regel enklere enn stasjonære Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hvor kjøper man det egentlig? Går det ann å sette sammen en bærbar på egen hånd. altså man kjøper et (veit ikke helt hva jeg skal kalle det) kabinett som inneholder standar sakene. føledingsen, skjermen og tastaturet. og sette inn eget hk, gfx kort, ram osv. Hvis det går hvor er det mulig å kjøpe det ? har også leita etter en dvd brenner for bærbare pcer. trenger ihvertfall å vite det Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hvor kjøper man det egentlig? Går det ann å sette sammen en bærbar på egen hånd. altså man kjøper et (veit ikke helt hva jeg skal kalle det) kabinett som inneholder standar sakene. føledingsen, skjermen og tastaturet. og sette inn eget hk, gfx kort, ram osv. Hvis det går hvor er det mulig å kjøpe det ?har også leita etter en dvd brenner for bærbare pcer. trenger ihvertfall å vite det niks. Lenke til kommentar
Jalmar Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hvor kjøper man det egentlig? Går det ann å sette sammen en bærbar på egen hånd. altså man kjøper et (veit ikke helt hva jeg skal kalle det) kabinett som inneholder standar sakene. føledingsen, skjermen og tastaturet. og sette inn eget hk, gfx kort, ram osv. Hvis det går hvor er det mulig å kjøpe det ?har også leita etter en dvd brenner for bærbare pcer. trenger ihvertfall å vite det Er noen levarndører som leverer barebone. Kan sette maskinen sammen hvordan du selv vil. Eneste du ikke kan bestemme selv er HK og skjerm. På tynne modeller er det og som regel vanskelig eller umulig å bytte ut skjermkort. PS Data leverer feks Aopen barebone maskiner. Lenke til kommentar
runsyn Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Ja en kan få kjøpt umonterte bærbare. Jeg har kjøpt en tundra bærbar gjennom netshop.no den måte jeg montere selv, ikke noe vanskeligere en en stasjonær med unntak av å montere hardisken..det var en tungvint afære. Ellers veldig fonrnøy så langt Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hvor kjøper man det egentlig? Går det ann å sette sammen en bærbar på egen hånd. altså man kjøper et (veit ikke helt hva jeg skal kalle det) kabinett som inneholder standar sakene. føledingsen, skjermen og tastaturet. og sette inn eget hk, gfx kort, ram osv. Hvis det går hvor er det mulig å kjøpe det ?har også leita etter en dvd brenner for bærbare pcer. trenger ihvertfall å vite det du kan beste ram, dvd ell cd-rom, hd, prossessor... du kan velge mellom ecs, ell aopen... Lenke til kommentar
Jalmar Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Litt fler merker enn akkurat de to kanskje Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Er ikke det noe som heter Compal også? Eller er jeg helt på tur nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå