Gå til innhold

Start-linja blir stor

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å koble PCen til TVen og etter dette har start-linja mi blitt kjempe-stor iforhold til sånn den egentlig skulle være. Klarer ikke å forminske den. Har ingenting med skjerm oppløsningen å gjøre iaf. Har testet det. Ikonene nede i høyre hjørne er også store.

Dette er ikke akkurat et STORT problem da. Men er stygt....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I windows xp kan du låse startmenyen, slik at du ikke kan endre størrelsen og slikt, er den låst? høyreklikk på et tomt sted på startlinjen så ser du om "lock the taskbar" er krysset av. har ikke peiling på nøyaktig hva det står i norsk windows, men du finner det vel ut. :)

Lenke til kommentar

det har ikke noe me det å gjøre. Jeg KAN endre den sånn. Men er liksom sånn at minste-størrelsen er ca dobbelt så stor som den bruker å være.

Eks:

Original:

------------------------

------------------------

Nå:

------------------------

------------------------

Lenke til kommentar

Hmm. Virker som dette er et ekstremt sjeldent problem. Det er ikke så enkelt som dere tror. Jeg kan såpass mye som å justere størrelsen på linja. Men ALT ved linja har blitt større. Jeg har det på den minste størrelsen nå men er ikke som det skal være. Ikonene og selve start linja er større som om æ skulle ha skrudd ned oppløsningen til 800*600 istedet for min opprinnelige 1024*768. Men dette har jeg altså IKKE gjort. Det er pga tv-"forsøket mitt" at dette skjedde :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...