Gå til innhold

qtek 7070 orange SPV?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Qtek har Windows som OS. Den er treig og er full av bugs. Batterilevetiden er heller ikke noe å skryte av. Du kan ellers søke litt her. Mange her som har hatt den. Hvis jeg var deg så ville jeg heller solgt LG mobilen og brukt penga på noe annet.

Lenke til kommentar

bytt, da får du en ordentlig tlf du kan koble opp mot pc, det er to ulemper med q teken; kamera er løst, og kapasiteten på batteri.

Jeg har en q tek, og den fønker bra, ja den henger innemellom, det er ingen bugs med den, og du kan når som helst skifte programvare på den selv, og etter hva jeg har lest om sx1 så ville jeg heller hatt q teken.

Lenke til kommentar

nei, men etter den siste oppgraderingen av operatør programmet så fønker den bra den.

og skal man se på de andre som er i samme klassen som kom da, så sliter jo de og litt med diverse.

jeg har en sånn, jeg vet hva som er og ikke.

og for meg er det en ok tlf, nettopp fordi den kommuniserer med pc uten noe krøll.

Lenke til kommentar

Liker ikke windows siden det ikke fungerer bra nok... Det er grunnen.

Liker ikke windows jeg heller, men når man vil ha en tlf som jobber opp mot pc uten for mye styr så er det ikke så mange valg.

Og for meg så fungerer q teken mycket bra.

Skal hvertfall ALDRI ha meg en symbian tlf.

Lenke til kommentar

jeg snakker med erfaring, har hatt flere telefoner m symbian som jeg ikke var fornøyd med, men det er jo tøft av deg spørre om erfaring all den tid du kanskje ikke har eid en windows basert tlf? eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...