oivindi Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Jeg er klar som et egg for å sende min første MMS med den lekre, flunkende nye K700i, men det funker ikke, gitt. Har hentet, og godtatt, automatiske innstillinger fra Netcoms nettsider, men når jeg prøver å sende MMSen blir den bare liggende i utboksen - i påvente av at noe skal skje? MMSen er 114K. Har det noe med saken å gjøre? Eller er simpelthen bare nettet til Netcom fullstappet p.g.a. gratistilbudet? Edit: Never mind. Fant ut av saken. Feil innstilling i Meldingsinnstillinger (sto av en el. annen grunn på "Netcom WAP GPRS" i stedet for "Netcom MMS", som er riktig). Rejoice! Endret 3. juli 2004 av oivindi Lenke til kommentar
zand Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Man får ikke sendt mms som er over 100kb med NetCom. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Man får ikke sendt mms som er over 100kb med NetCom. gjelder det alle mobil selskaper?? f.eks. telenor?? Lenke til kommentar
zand Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Det gjelder nok kun NetCom sitt nett. Jeg har i alle fall sendt mye større med Telenor. Lenke til kommentar
lifedown710 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 d aller første du må gjøre når man har teite netcom er å aktivere MMS på internett på dems hjemmesie... vis ikke man gjør dette får man bare opp at mms sending sperres og misslykes etter dette burde d gå veldig bra å sende mms Lenke til kommentar
zand Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Vi har jo allerede funnet ut hva som er galt da. MMS'en er rett og slett for stor. Lenke til kommentar
zand Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Vi har jo allerede funnet ut hva som er galt da. MMS'en er rett og slett for stor. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Man får ikke sendt mms som er over 100kb med NetCom. Det har vel noe med hva slags mobil man har også, eller? Lenke til kommentar
zand Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Nei. Dette er noe i nettet. Har ingenting med hvilken telefon man bruker. Lenke til kommentar
zand Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Nei. Dette er noe i nettet. Har ingenting med hvilken telefon man bruker. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Det som er klart, er at det er noe med nettet ditt siden du dobbelposter Hmm... Må nesten prøve med Telenor for å se om det stemmer jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå