Firesnake Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Eg lasta ned Windows Xp Pro 64-bit og eg extracta filo og brennte filene in på ein cd og når eg ska starta pcen so går den bare in på Vanli Windows Xp pro... Ka e feil?? eg har athlon 64.... Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Hmm...trodde ikke Windows støttet 64bit jeg. Er det ikke Longhorn som kommer til å gjøre det a? Endret 3. juli 2004 av knothing Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 ja, da har du gjort en liten feil Firesnake. når du lasta ned Windows XP 64 bit. var det iso fil du lasta ned? hvis ja, så må du gå inni Nero eller det brenner programmet du bruker og velg Burn Image. da skal cd`en din bli bootbar. Lykke til. Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Ska eg ta den fila eg lasta ned og extracta den først eller ska eg ta den fila eg lasta ned og legga den directe på ein cd? mvh Morten Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 lovli ja Lasta den ned fra microsoft.com det er et års licens Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 lurte bare på hvilket pakke system fila du lasta ned var i. om det er iso, bin, nrg eller noe sånt? hvis det er en av disse så kan du konvertere bin og nrg fila til .iso og brenne det som image med nero. Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) når eg lasta den ned so sto da at da va iso. eg fekk ei fil ska eg brenna den som image på ein cd? eller ska eg extracta fila og so lega alle filene in på ein cd.... mvh Morten Endret 3. juli 2004 av Firesnake Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Du velger "burn image" i brenner-prog Link Husk å sette "first boot device" til CDROM i BIOS... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå