jenskristian Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg har et problem. Før en formatering glemte jeg å ta backup av noen viktige dokumenter, og jeg lurer på om noen kan gi meg tips om programmer jeg kan bruke for å få gjenopprettet den tapte dataen. Har prøvd med GetDataBack, men fant de ikke der. Jens Kristian Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Dersom getdataback ikke fant filene er jeg redd at lokasjonen (sector/cluster)de lå har blitt overskrevet med nye data fra din reinstallasjon/installasjoner. Det er da ingen mulighet for noe recovery profft eller gjør selv program å få de tilbake , ... desverre . ... Lenke til kommentar
hellandes Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Det kommer an på hvilket formateringsalternativ du har valgt. Dersom disken/partisjonen ikke er blitt tatt i bruk etter formatering fant sted, så vil en vanlig formatering kun ha slettet filoppføringstabellen. Dersom du har kjennskap til bruk av debug verktøy , så vil du kunne spore dette enkelt . Windows swapfil har du kansje plassert på en annen disk? , denne kan sikkert også lastes i en text editor/debugger. Har aldri prøvd dette selv riktignok, så ta dette med en klype salt. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Men det som er litt rart er at jeg kun fant de dokumentene jeg aller sist hadde brukt, selv om alle lå i samme mappe i Mine dokumenter. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Du kan jo prøve med PCI inspector file recovery herfra: http://www.pcinspector.de/file_recovery/uk/welcome.htm men jeg tviler på at du vil finne dem igjen. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Når jeg skal kjøre en scan på C: får jeg bare en feilmelding hvor det står "FindRun (vcn: %d)". Noen tips om hva jeg skal gjøre? Endret 11. juli 2004 av Sveen Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 husker jeg prøvde et program som heter Irecover eller noe sånt. det var ganske kurrant egentlig. det jeg gjorde. var å formatere en partisjon med vilje, som jeg ikke hadde noe særlig viktig på. reinstallerte Windows, deretter installerte jeg Irecover, og lot den partisjonen være uten filsystem. søkte igjennom partisjonen slik den var og fant faktisk stortsett alt jeg hadde før den ble formatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå