stidz Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 grunnet at pc'en min ikke funker og jeg får ikke fikset den, ser veldig mørkt ut. så bestemte jeg meg for at når jeg ikke har pc kan jeg jo begynne med trekabbiset mitt så det har jeg kjørt. har ikke alverden av matrialer så jeg tok en gammel hylle fra ikea som mamma har malt for meg når jeg var 4 år jeg tokk ut de hyllene der og det sleit jeg egentlig skikkelig med de var godt limt så lagde jeg en utgang til usb. den er finere i virkligheten og passer nå perfekt der testa jeg bare så kutta jeg ut hul til alt: starta med HK så PSU og tilslutt cdrom og floppy sa satte jeg inn den grønne HD brønnen min som er så fin og en vifte som skal kjøle ned cpu sammen en cpu vifte (skal sette en plate over) og for og få plass måtte jeg ha cd og floppy stasjoner litt rundt hele kabbiset så lagde jeg finere kanter rundt hele mine vidre planer er og bruke de fargede skuffene som front. noen som har noen tips? eller noen ideer om hvordan jeg kan feste tin uten og lage hull på utsiden av kabinettet? tar i gjerne i mot ris og ros. kan sikkert ta flere bilder vis dere vil se mer Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 har sånn kasse jeg også aldri tenkt på å putte pcen inn i den ! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) hahaha helt lik hylle som jeg lagde kabinett av Link til skuffen min! kult å se at andre også fant ut at den passer! lykke til! Endret 3. juli 2004 av kverna Lenke til kommentar
stidz Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 mammaen min er flinkere til og dekorere hylla enn deg så men det ser ut som du har et litt mindre HK en meg siden mitt dekker hele bånn nesten. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 hahaha helt lik hylle som jeg lagde kabinett av Link til skuffen min! kult å se at andre også fant ut at den passer! lykke til! men hvordan har du festet psu å sånt uten at skruene syntes? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) mammaen min er flinkere til og dekorere hylla enn deg så men det ser ut som du har et litt mindre HK en meg siden mitt dekker hele bånn nesten. ja men jeg har klistra på klistremerkene helt selv så jeg har vanlig ATX format, har trekt det litt tilbake for å få plass til 2 vifter foran.. du har jo PSU'en nede vedsiden av hovedkortet, jeg har min oppe på veggen.. er nok like store EDIT: skruene har jeg festa utenfra og inn.... Det bilde du har sett på har jeg bare festa den med dobeltsidig teip for å ta bildet.. på dette bildet ser du skruene: Link Endret 3. juli 2004 av kverna Lenke til kommentar
stidz Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 ja ok. får gjøre det jeg å da. men jeg må ha psu der jeg har for da har jeg en DVDspiller oppå den og en plate som gjør at den andre viler oppå vifta vent litt så stikker jeg og tar bilde Lenke til kommentar
stidz Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 ble litt små bilder men Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) 2 cd rom og floppy tettpakka! Endret 3. juli 2004 av kverna Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 ikke spesielt god plass der, lag ide kablene dine runde go tvinn de andre ledningene og pakk de inn i et eller annet . jeg lagde meg runde ide kabler og tvinna de andre, til slutt satte jeg på gul isolasjons teip på, vart mye bedre plass..... du burde prøve og gjøre noe rundt cd rommen og disketstasjonen din, det er ikke direkte pent Lenke til kommentar
stidz Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 hvorfor er det ikke pent? hva bør jeg gjøre. ingenting er festa enda. kablene driter jeg egentlig i siden jeg ikke har tenkt og la noen se oppi der. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Kablene driter jeg egentlig i siden jeg ikke har tenkt og la noen se oppi der. Driter du også i at kablene kommer til å stenge alt av luft-"flowen" inni boksen? Mitt råd er; rydd i kablene og få en "ryddig" liten boks som man ikke kan steke egg på. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 er fin flow der. kablene liger bare på toppen. og boksen er absolutt ikke varm. men takk for tips uansett, Lenke til kommentar
Flames Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Vel.. det ser jo "greit nok" ut dette her, men jeg synes du godt kunne tatt deg bedre tid til utskjæringene. De var ikke akkurat pene og rette. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 de er rettere enn det ser ut som. men skal legge lister der tror jeg. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) men det er den usb greia som er værst. den skal jeg fikse etter att jeg har kommet hjem fra kypros drar i natt edit: ops dette skulle være en edit og ikke et nytt inlegg. sorry ! Endret 4. juli 2004 av stidz Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Gleder meg til å se mer, kansje jeg bare skulle droppe å kjøpe kabinett og ta en tur til ikea. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 hehe. IKEA har alt vettu Lenke til kommentar
Flames Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Blir sikkert bedre med lister ja God tur til kypros. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 ikke spesielt god plass der, lag ide kablene dine runde go tvinn de andre ledningene og pakk de inn i et eller annet . jeg lagde meg runde ide kabler og tvinna de andre, til slutt satte jeg på gul isolasjons teip på, vart mye bedre plass..... du burde prøve og gjøre noe rundt cd rommen og disketstasjonen din, det er ikke direkte pent Helt enig! Rett og slett litt elendig arbeid rundt floppy, cd-rom og usb! Men elles god ide! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå