Gå til innhold

Anbefalte innlegg

grunnet at pc'en min ikke funker og jeg får ikke fikset den, ser veldig mørkt ut. så bestemte jeg meg for at når jeg ikke har pc kan jeg jo begynne med trekabbiset mitt så det har jeg kjørt. har ikke alverden av matrialer så jeg tok en gammel hylle fra ikea som mamma har malt for meg :p når jeg var 4 år

DSC01048.JPG

DSC01047.JPG

jeg tokk ut de hyllene der og det sleit jeg egentlig skikkelig med de var godt limt

så lagde jeg en utgang til usb. den er finere i virkligheten og passer nå perfekt der testa jeg bare DSC01059.JPG

så kutta jeg ut hul til alt: starta med HK så PSU og tilslutt cdrom og floppy

DSC01051.JPG

sa satte jeg inn den grønne HD brønnen min som er så fin :p og en vifte som skal kjøle ned cpu sammen en cpu vifte (skal sette en plate over)

DSC01052.JPG

og for og få plass måtte jeg ha cd og floppy stasjoner litt rundt hele kabbiset

DSC01054.JPG

så lagde jeg finere kanter rundt hele

DSC01050.JPG

mine vidre planer er og bruke de fargede skuffene som front. noen som har noen tips? eller noen ideer om hvordan jeg kan feste tin uten og lage hull på utsiden av kabinettet?

tar i gjerne i mot ris og ros. kan sikkert ta flere bilder vis dere vil se mer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mammaen min er flinkere til og dekorere  hylla enn deg så :p men det ser ut som du har et litt mindre HK en meg siden mitt dekker hele bånn nesten.

ja men jeg har klistra på klistremerkene helt selv så :p

jeg har vanlig ATX format, har trekt det litt tilbake for å få plass til 2 vifter foran.. du har jo PSU'en nede vedsiden av hovedkortet, jeg har min oppe på veggen.. er nok like store ;)

EDIT: skruene har jeg festa utenfra og inn.... Det bilde du har sett på har jeg bare festa den med dobeltsidig teip for å ta bildet.. på dette bildet ser du skruene:

Link

Endret av kverna
Lenke til kommentar

ja ok. får gjøre det jeg å da. men jeg må ha psu der jeg har for da har jeg en DVDspiller oppå den og en plate som gjør at den andre viler oppå vifta

vent litt så stikker jeg og tar bilde

Lenke til kommentar

ikke spesielt god plass der, lag ide kablene dine runde go tvinn de andre ledningene og pakk de inn i et eller annet .

jeg lagde meg runde ide kabler og tvinna de andre, til slutt satte jeg på gul isolasjons teip på, vart mye bedre plass.....

du burde prøve og gjøre noe rundt cd rommen og disketstasjonen din, det er ikke direkte pent

Lenke til kommentar

men det er den usb greia som er værst. den skal jeg fikse etter att jeg har kommet hjem fra kypros drar i natt

edit: ops dette skulle være en edit og ikke et nytt inlegg. sorry !

Endret av stidz
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
ikke spesielt god plass der, lag ide kablene dine runde go tvinn de andre ledningene og pakk de inn i et eller annet .

jeg lagde meg runde ide kabler og tvinna de andre, til slutt satte jeg på gul isolasjons teip på, vart mye bedre plass.....

du burde prøve og gjøre noe rundt cd rommen og disketstasjonen din, det er ikke direkte pent

Helt enig!

Rett og slett litt elendig arbeid rundt floppy, cd-rom og usb!

Men elles god ide! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...