Gå til innhold

Ønske: Egen lenke om printere

Anbefalte innlegg

Jeg skulle ønske at det var et eget område på HW.no, hvor man kunne diskutere alle printer-relaterte spørsmål.

Blekkskrivere (Iallefall HP) er nå veldig dyre i bruk, og jeg har forsøkt refill-blekk med dårlig resultat.

Samtidig har jeg to skrivere stående, som jeg ikke har funnet akseptable xp-drivere til. Nå har jeg lyst til å kjøpe ny skriver, men den må være rimelig i bruk.

Kanskje flere er opptatt av slike problemstillinger, og et bra forum kan vel utvides med en tydelig lenke for printer-problemstillinger. :yes::D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis flere hadde vært opptatt av dette hadde det nok vært flere spørsmål om det. Printerspørsmål skal per i dag postes under "Annet om Hardware" og hvis vi ser at det begynner å bli en liten haug slike spørsmål skal vi nok vurdere å opprette egen kategori.

Forresten handler dette om forumet, og ikke HW.no. Posten flyttes

Lenke til kommentar

Dette vil jeg påstå er unødvendig. Som aktivt fungerende systemadmin, vil jeg bare påpeke at skrivere krever lite support.

Dette fordi dette er et stykke hardware som skjeldent vil kreve dypere forklaring. Du får alt du trenger av info med i pakken, og de gangene jeg har støtt på problemer, så har det vært minimalt med somling fra produsenten sin side med å svare på forespørsler.

Og som forum admins selv sier her, det er liten aktivitet på dette forumet omkring skriver support. Skrivere har få og lite varierte feildannende områder, noe som resulterer i kjapp og enkel feilsøking.

Lenke til kommentar

QUOTE (the_ruthless @ 04/07/2004 : 00:55)
Men ting som blekk (refill, tredjeparts-patroner), oppløsning, hastighet, farger, osv... Noe å lage forum for.

si ifra hvis du finner mer enn 2-3 typer blekkpatroner til en gitt skriver.

oppløsning og hastighet er oppgitt som oftest, på esken og produsenten sine sider.

Lenke til kommentar

QUOTE (the_ruthless @ 04/07/2004 : 01:03)
Og fordi produsenter lyver, vil jeg gjerne se tester. Tester er bra. Oppløsning, hastighet, farger, grad av enkelhet på bruk, osv.

De lyver like mye. det er ikke noe å gruble på. det er samme ytelsen på to skrivere som sier at de kjører 12 sider i minuttet f.eks. det er det, til sammenligning, ikke i grafikkort land der mhz på brikkene ikke er den reale ytelsesfaktoren. Skrivere er i all hovedsak en side av data som har blitt gjort enkel, fordi de som bruker skrivere trenger det enkelt. oftest kontor mennesker med liten eller ingen kunnskap utenfor word og print.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...