AMD@ProZac Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Jeg skal ha ny mobiltelefon og valget står mellom følgende modeller (ikke vits å foreslå andre, pga det er KUN disse jeg kan få gjennom jobben): SE K700i Nokia 7200 Nokia 6230 Nokia 6600 Samsung E700 Viktige faktorer for mitt bruk (i prioritert rekkefølge): - Menyen bør være oversiktlig og se bra ut, og rask selvsagt (hater etterslep)! - Lett å skrive sms - God batterikapasitet - Handsfree muligheter - Størrelse, så liten som mulig - Godt kamera - Design (ønsker ingen ungdomstelefon) - Muligheter til å bruke den i USA Mindre viktige faktorer: - Spille/underholdning - Internett/epost muligheter - Ringetoner - Muligheter til å ta film Jeg får mobilen gratis, så ikke tenk på pris. Endret 3. juli 2004 av AMD@ProZac Lenke til kommentar
poower7610 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg skal ha ny mobiltelefon og valget står mellom følgende modeller (ikke vits å foreslå andre, pga det er KUN disse jeg kan få gjennom jobben): SE K700i Nokia 7200 Nokia 6230 Nokia 6600 Samsung E700 Viktige faktorer for mitt bruk (i prioritert rekkefølge): - Menyen bør være oversiktlig og se bra ut, og rask selvsagt (hater etterslep)! - Lett å skrive sms - God batterikapasitet - Handsfree muligheter - Størrelse, så liten som mulig - Godt kamera - Design (ønsker ingen ungdomstelefon) - Muligheter til å bruke den i USA Mindre viktige faktorer: - Spille/underholdning - Internett/epost muligheter - Ringetoner - Muligheter til å ta film Jeg får mobilen gratis, så ikke tenk på pris. Heisann... Av de telefonene du har listet opp ville jeg anbefalt Nokia 6230 til deg eller evt. Samsung e700. Nokia 6230 er lett å skrive SMS med, stilig design, oversiktlig meny tross den lille skjermen og veldig liten og lett. Den har både IR/BT og har selvfølgelig mulighet for Handsfree. Kameraet er også godt, men det er litt dumt at den har liten skjerm (E700 har større skjerm, og da blir bildet bedre på denne telefonen, men ca det samme når du får bildene på PC`n) Nokia 6230 har også godt med minne, så da er ikke lagringskapasiteten noe problem Det er også en triband telefon slik at du kan også bruke den i USA. Håper dette hjalp deg litt i valg av telefon. Har selv hatt Nokia 6230 og var veldig fornøyd Lenke til kommentar
PhilipW Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 enig med oeylille!k700i er bare deilig!har den selv...den har dårlig batterikapasiet da....men ellers strålende Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) E700 er utelukket pga. dualband. Altså ikke brukelig i USA. 6600 er utelukket siden du vil ha en relativt liten mobil. K700i tror jeg er det beste kjøpet, hvis du ikke har et spesielt behov for minnekort? edit: Vet du sier jeg ikke kan foreslå andre, men likevel Siemens S65. Mulig jobben din tillater den, når den kommer senere i måneden. Endret 3. juli 2004 av arehei Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg vil anbefalle Nokia 6230.Utrolig god mobil.Har testet den hos halvbroren min,enkel i bruk,den har mp3 spiller,kamera,headsfree høyttaler,radio,bluetooth for å nevne noe.Alt pakket i en liten og lett mobil.Og den er enkel i brul.Og å skrive sms går rimelig kjapt. Lenke til kommentar
Skau Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Nokia 6230 er nok den telefone som passer best til deg , men det som kan trekke ned er at batteriet ikke er av de beste på 6230 . Bruker du kamera, mp3 og radio mye går batteriet fort. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 6230 eller k700i til ditt bruk. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Av de følgende telefonene du nevner i topic så vil jeg si at k700i nok er det beste valget. E700 kan du vrake med engang uten å blunke, pga. at den kun er dualband og ifølge meg er en helt elendig tlf. 6600 kan ha et lite etterslep og er relativt stor iforhold til de andre telefone du tenker på. 7200 er også kun dualband. 6230 har en desverre alt for liten skjerm og har i teorien et verre batteri enn k700i. Dermed er ifølge meg k700i det soleklare valget, en god liten telefon med en god skjerm og triband. Men et lite "set-back" med skjermen at den bokstavlig talt kan suge ut strøm av batteriet. - Skau: Skjermen hjelper også med å tømme batteriet raskt, ved å slå ned kontrasten kan man få noen få ekstra minutter (Det går vel ann på 6230? Ble litt usikker nå..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå