kaaasen Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hei! Bare lurte på om det er noen som har en direkte link til en norsk språkfil til DC++ 4.0.1. Hadde vært kjekt å fått tak i. Har hatt en slik en før, men finner ingen nå Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Søk på Kazaa (og virussjekk!) Lenke til kommentar
sim Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Google finner de utroligste ting . Liste med språkfiler Direkte link til norsk språkfil Endret 3. juli 2004 av sim Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Takktakk! La den inn, og måtte til med ganske mye redigering. Latterlig dårlig norsk mye av det som lå inne der, men det er heldigvis lett å redigere det. Lenke til kommentar
sim Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hva med å legge den nye språkfilen (din) tilgjengelig for allmennheten, da ? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Tja... har du et sted å laste den opp, kan jeg alltids sende den til deg. Orker ikke å registrere meg noe sted, kun for å legge opp den Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Norsk .lng finnes allerede i 0.401 Lenke til kommentar
sim Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Tja... har du et sted å laste den opp, kan jeg alltids sende den til deg. Orker ikke å registrere meg noe sted, kun for å legge opp den Registrer deg på SF.net, og legg ut ny der Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Registrer deg på SF.net, og legg ut ny der Greit. Har registrert meg nå, og når jeg har fått uploadet den litt mer norske språkfilen skal jeg poste linken Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Nå er jeg registrert, men det er meningen at jeg skal starte et nytt "project" for å få lastet opp filen? Lenke til kommentar
sim Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Nei, gå til siden med språkfilen. Trykk på linken "Login and submit new". Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Her er altså siden min på SF.net, hvor du kan laste ned en litt mer gramatisk korrekt språkfil Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Må bare legge til at jeg KUN har endret på de feilene jeg fant, så det er sikkert massevis av feil igjen til dere andre å fikse Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 the beauty of open source Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå