Squall_89 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 jeg skaffer meg ny pc nå, men skjønner ikke helt hvordan jeg overklokker et skjermkort eler cpu , og hva slags ytelse kan jeg fprvente av kortet? (3ghz P4,1gb ddr-dim ram. vel, la meg are si "Det råeste".( ) Håper på mange svar Squall Lenke til kommentar
Paula Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 uhn, At du kan spille de nyeste spillene smertefritt ? Ihvertfall gjør jeg det, uten klokking da. Ikke befov for det enda synest jeg. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 9800 Pro er ett helt greit kort. Du kan nok spille det meste i god kvalitet. Vet ikke helt hva du var ute etter av svar? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Det råeste er værtfall ikke et 9800 Pro. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Det råeste er værtfall ikke et 9800 Pro. Og heller ikke en p4 3ghz Men det duger nok i lange baner for det aller meste. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Og heller ikke en p4 3ghz Men det duger nok i lange baner for det aller meste. Men så er det jo typpisk av enkelte å folk å tro at det med mest antall MHZ er det råeste Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Og heller ikke en p4 3ghz Men det duger nok i lange baner for det aller meste. Men så er det jo typpisk av enkelte å folk å tro at det med mest antall MHZ er det råeste alle som ikke har greie på pc tror det ja.... har noen venner som siert amd produserer jukseprossesorer fordi de heter feks xp3000 men har bare 2,1ghz Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Vet om en fyr som ikke ville ha en XP3000 fordi den var så lav i antall MHZ. Nei, han skulle heller ha 3GHZ Celeron Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Vet om en fyr som ikke ville ha en XP3000 fordi den var så lav i antall MHZ. Nei, han skulle heller ha 3GHZ Celeron snakk om å lure seg selv.... Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Men selv om 3ghz fra intel ikke er det råeste så holder det lenge(sammen med 64 3000+). Du har uansett ikke gjort noe dårlig kjøp der Squall_89, det skal være sikkert! Lenke til kommentar
Nator Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Er bare bortkastede penger å kjøpe det aller råeste Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Og heller ikke en p4 3ghz Men det duger nok i lange baner for det aller meste. Men så er det jo typpisk av enkelte å folk å tro at det med mest antall MHZ er det råeste alle som ikke har greie på pc tror det ja.... har noen venner som siert amd produserer jukseprossesorer fordi de heter feks xp3000 men har bare 2,1ghz Etter min mening tror jeg ikke at han fyren du sjenner har helt peiling på Amd eller prosessorer Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Men så er det jo typpisk av enkelte å folk å tro at det med mest antall MHZ er det råeste Men det har masse å si da. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hvis du har hatt nVidia kort før så kan du forvente deg gode farger og et hakk bedre bildevalitet. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Men så er det jo typpisk av enkelte å folk å tro at det med mest antall MHZ er det råeste Men det har masse å si da. Fillrate messig ja. Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Vet om en fyr som ikke ville ha en XP3000 fordi den var så lav i antall MHZ. Nei, han skulle heller ha 3GHZ Celeron Du kan låne et metall baltreav meg (PS slå så hardt at han aldriklarer og si celeron igjen for det er noe møkk9) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå