Windoge Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 På midten av mitt IC7-Max3 hovedkort er det en vifte, denne begynner vift å bli ganske slapp, og sikkert ødelagt om ikke alt for lenge. Hva skal jeg gjøre når den er død? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 er det chipset kjøleren du mener? du kan jo bare sette på ei ny vifte, eller sette på en kjøleribbe da Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Ja, er den jeg mener. Er jo ikke bare å finne en ny vifte da, tenker på størrelsen, og hvilken kjøleribbe da? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Send en mail til Abit så får du en ny gratis. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Send en mail til Abit så får du en ny gratis. ..og fort! Gjorde det med mitt første (!) IC7. Etter mailen vare sendt, lå vifta i posten noen dager senere, får tom. ordre bekreftelse! ...go ABit Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Send en mail til Abit så får du en ny gratis. Trenger de noe bevis på at jeg har kortet fra før av? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Du kan få min Har en jeg fikk tilsendt, men aldri brukt! PM meg gjerne.. Edit: De trenger heller ikke viet at du har Abit hovedkort. Har selv gjort det 2 ganger med NF7 kort. Knall service igrunn! Endret 3. juli 2004 av fredriku Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå