jossy Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hei. Jeg har amx mod til 1.5 Men ikke til 1.6, hvor skal jeg legge addons mappa? C:\Steam\SteamApps\bruker\dedicated server? C:\Steam\SteamApps\bruker\dedicated server\cstrike? Noen som veit hva som skal stå i liblist.gam fila? (C:\Steam\SteamApps\bruker\dedicated server\cstrike\liblist.gam) Er det mye jeg skal gjøre fra 1.5 til 1.6? Kan jeg kopiere addons fra 1.5 til 1.6? Eller må jeg lage alt på nytt? Metamod? Må jeg gjøre noe nytt der og? Takke for alle svar ! Lenke til kommentar
jossy Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Haha, ingen som veit? :!: Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Tips: les readmefila Den skal ligge i cstrike mappa... Lenke til kommentar
jossy Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Prøvd det... Lest ganske mye Er det noen som har amx mod til 1.6 som kan vær så snill å hjelpe? Lenke til kommentar
unleashed Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) HEihei, ikke mange dager jeg skrev denne guiden! Den inneholder det meste Guide for Metamod og AMX og CD Trøbbel? send meg mail på [email protected] eller snakk med meg på MSN Endret 27. juli 2004 av unleashed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå