John_Torvald Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Det er nemlig sånn at uansett MB / NB vifte eg setter på, bråker den like mykje kver gong...... Har bytta ca. 4 forskjellige vifter, og alle bråker når eg startar pc'n.... Kva meiner dokke? ( Skull hatt ein poll på detta... ) Tips til korleis å få den *vennligst putt inn eit passandes ord her* vifta til å HALDE KJEFT? Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Du kan jo bare sette på en sånn eller en sånn!! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 putt på en papst 19db som du setter i fan_X kontakten, så mekker du noen skinner så viften sitter over ribben og plutselig har du en stillegående nb, du har sikkert en annen vifte du kan bruke hvis du ikke gidder å kjøpe en Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 En passiv kjøler er nok det beste. Hjelper ikke det, må du nok finne andre støykilder. Og hvis du har bytta ut 4 ganger, tviler jeg på at det er nb kjøleren som er problemet, heller noe annet med vifte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå