Penneknekt Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 En bok absolutt alle bør lese er Bikubesong av Frode Grytten. Lån den på nærmeste bibliotek! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Rosens navn av Umberto Eco. Jeg likte den hvertfall meget godt. Og boken er mye bedre enn filmen Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg anbefaler "Bak stengte dører". Lenke til kommentar
toretors Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Anbefaler "Band of Brothers" av Stephen E. Ambrose. Lenke til kommentar
.... Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Endret 10. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg anbefaler å lese Harry hole hvis du liker krim. Hvis du liker action les Unge Bond/Alex Rider serien. Nyt og les! Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Anbefaler "The Dirt" på det sterkeste... verdens beste bok! hvertfall beste engelske bok jeg vet om... 3138620[/snapback] Støtter den Gudfaren er veldig bra, samt alt av Tolkien Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg vil anbefale "Den siste tempelridder" og Engler og Demoner" på den stærkeste. Det er to av de beste bøkene jeg har lest noensinne. Innholdet er spennende, og det er slike bøker som fpr deg til å ville lese mer. Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Marki Marco Med engang jeg var ferdig med den, startet jeg å lese den igjen ! Skal lese bakpå her (sitter med boka i hendene) Den seksten år gamle Marco bur i Moulindam i belgia. Ein morgo då han snik seg inn i slottsparken, oppdagar han ei naken kvinne som står og røykjer. Denne oppdaginga blir starten på den beste og verste sommaran i Marcos liv. Både mafiaen, ein galen skog- vaktar og også Marcos nærmeste familie blir ein livsfare, og Marco må gå i dekning. Som du/dere oppdager er den på nynorsk. Jeg fant det først som et minus, men har mere hatt pluss sider med det. - God kveld, syster. - God kveld, Madeleine, svarer nonna tilbake. - Korleis går det med deg, barnet mitt ? - Jau takk, berre bra, svarer Madeleine og er tydelig ukomfortabel med situasjonen. - Har du hatt utenomekteskapelig sex i lysthuset i det siste ? - Kva!? Jeg synes det hører litt bedre ut med : Kva!? enn : Hæ!? Boka er kjempe bra, med litt humor Den er på snaue 134 sider. Mere info (og bilde av framsida) : http://bokelskeren.blogspot.com/2008/12/marki-marco.html Lenke til kommentar
Amily Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ingen som setter pris på gode bøker? Vindens Skygge - Carlos Ruiz Zafón Engelens Spill - Carlos Ruiz Zafón Drageløperen - Khaled Hosseini Tusen Strålende Soler - Khaled Hosseini Lenke til kommentar
cathped Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Vil anbefala "Den røde tråden" av Francine Rivers. Roman om eit moderne par og om ei dagbok frå gamle dagar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå