LarsP Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 hahaha, NYDELIG generalisering av Zethyr. De fleste nerdene jeg kjenner liker trance og Arnold Schwarzennegger. Bare se på akai (irc-op), han er trancekongen. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 LarsP har et poeng. Er en kraftig overvekt av trance inne i lydkaoset på TG, f.eks. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Alle liker da Arnold. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Alle liker da Arnold. Jeg liker han som politiker. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 joda, de som virkelig bryr seg om data pleier å like metal / rock og lese fantasy. Jepp. Akkurat sånn er det. Metal, data og fantasy er koblet sammen på et utenomjordisk vis Leser "Ringenes Herre" hvert år, og anbefaler selvfølgelig den på det varmeste. Ellers er både Stalingrad og Berlin gode bøker (jf. Oovz), men de kan bli litt tunge å lese. Lenke til kommentar
fotball Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Harry Potter bøkene er brae og lette å lese (synes jeg), men det er best å lese dem på engelsk Artimis Fowl bøkene er bra di også.... Lenke til kommentar
Vain Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 wheel of time-serien er bra... hvis du gidder å lese den. 10 lange bøker hittil. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 The Dice Man av Luke Rhinehart har nevnt den her Lenke til kommentar
arianar Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Mesteren og Margarita av Michail Bulgakov Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) - Harry Potter-bøkene. Les dem gjerne på både norsk og engelsk. - Erlend Loe-bøkene er geniale, til og med barnebøkene hans. Doppler kom nettopp ut. - De Tre Musketerer av Alexandre Dumas - De Elendige (Les misérables) av Victor Hugo - Saddams Fortrolige av Ala Bashir og Lars Sigurd Sunnanå - Gaven av Marcel Mauss (kanskje ikke verdens morsomste bok å lese, men utrolig tankevekkende hvis du spinner videre på hans teorier) Endret 2. oktober 2004 av Rikku Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 wheel of time-serien er bra... hvis du gidder å lese den. 10 lange bøker hittil. Det er ikke snakk om å gidd, det er mer som; DU SKAL Hitchikers Guide To The Galaxy av Douglas Adams så klart Lenke til kommentar
kommando Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Stalingrad + Berlin av Antony Beevor Ulyesses av Allistair Maclean - han har veldig mye bra Douglas Adams - Restauranten der universet slutter Endret 13. oktober 2004 av Olag Lenke til kommentar
miCro Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 - De Tre Musketerer av Alexandre Dumas Personlig likte jeg Greven av Monte Cristo bedre, men men.. Begge er i det minste verdt å lese! Lenke til kommentar
laerda Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Douglas Adams - Restauranten der universet slutter Jeg ville heller anbefale å begynne med den første, og så den andre osv.. serien går vel slik: Haikerens guide til galaksen Restauranten der universet slitter Livet, universet og alt mulig Ha det, og takk for all fisken Stort sett harmløs Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 "Pitbull-Terje går amok" og "ti små negerbarn er" er knallbrae bøker. Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 "Krig" av Knut Nærum er veldig morsom, liker du hans humor er boka til å anbefale. Lenke til kommentar
Husmus Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Haikerens guide til galaksen er jo en klar vinner, aldri lest noe så morsomt før. Les engelsk utgaven, ikke den norske... Adams ruler! Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 "Krig" av Knut Nærum er veldig morsom, liker du hans humor er boka til å anbefale. Må bare si meg 100% enig meg deg der. vil anbefale alle til å lese den morsomm boka. Bare ikke ta den for alvorlig Duglas adams serien er helle ikke å forrakte. Utrolig hvordan han klarer å beskrive de mest usannsynelige tingen med den største selvfølge. Spesielt de tre første bøkene i samlingen på 5 er festelig og underholdene lesestoff Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 "Krig" av Knut Nærum er veldig morsom, liker du hans humor er boka til å anbefale. Genial bok spes det med badevakten i amsterdam! :!: Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Leste nylig "Den gamle mannen og havet" av Hemingway for andre gang, naa paa engelsk. Blant de beste boekene jeg har lest. Den ytre handlingen er tilnaermet uinteressant, men kommer man forbi denne og skjoenner hva forfatteren egentlig vil si, ja da er dette en juvel av de helt sjeldne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå