skilli Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 er det noen her som kan anbefale noen bra bøker de har lest? uansett kategori Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Sjekk Dine beste bøker-tråden Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=265767 vil anbefale deg fantasy, vet du Lenke til kommentar
Purify Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Tja, de beste bøkene jeg har lest er vel disse, in particular order: "Manifestet" av Karl Marx Alt av Paulo Coelho, spesielt "Alkymisten" og "Ved elven Piedra satt jeg og gråt" Ringenes Herre Det meste av Henning Mankell "Det Nye Tekstamentet" av Arhur Arntzen og Asbjørn Dybwad Håper du finner glede i noen av dem Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Begynnte i dag på "Samtaler med Nostradamus" og er godt over halvferdig. GENIAL bok. Beste jeg har lest hittil. Satt pal fra klokka 11 i "morges" til kl 19:30 i kveld, kun avbrutt av to små pauser. Ny rekord Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 "Bibelen 2" er konge eller syden av kalvø. genialt morsome bøker Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Helt enig, genial humor hele veien! Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Alle bøkene til R.A.Salvatore er mildt sagt super gode (fantasy) p.s. er det bare meg eller er alle nerdene/pc folka glad i fantasy?? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 joda, de som virkelig bryr seg om data pleier å like metal / rock og lese fantasy. Lenke til kommentar
Marvin the Machine Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Enders Game, den er helt genial Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Enders Game, den er helt genial Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 En av de aller beste bøkene jeg har lest i år er Code to Zero /Nedtelling til null av Ken Follet. Ellers anbefales følgende bøker: Saddam's bombmaker av Khidir Hamza Uhellig Allianse av David Yallop Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Stalingrad av Antony Beevor Berlin av Antony Beevor Handler om slagene i henholdsvis Stalingrad og Berlin under 2. Verdenskrig. Fascinerende lesning. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Stalingrad av Antony Beevor Den er jævlig bra ja. tar for seg mangen sider av slaget. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Alkymisten av Paulo Coelho. Udødelig klassiker som alle bør lese! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 joda, de som virkelig bryr seg om data pleier å like metal / rock og lese fantasy. Not me! liker verken star trek, metal, fantasy eller mountain dew.. jeg er en skam for mine mednerder! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 joda, de som virkelig bryr seg om data pleier å like metal / rock og lese fantasy. Not me! liker verken star trek, metal, fantasy eller mountain dew.. jeg er en skam for mine mednerder! Du er ikke alene! Selvom jeg aldri har smakt Mountain Dew, kan jeg iallefall konstatere at jeg ikke har forkjærlighet for fantasy, metal og iallefall ikke Star Trek. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 joda, de som virkelig bryr seg om data pleier å like metal / rock og lese fantasy. Jeg _hater_ fantasy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå