HondaNSR Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hei, Har problem med realtones (ekte sanger) på min sx1, alle realtones som eg legger inn blir som mp3-sanger og eg får ikkje valgt dem som ringetoner, men har ingen problem med truetones (ekte lyder som noen som banker på en dør osv.) Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) SX1 støtter ikke mp3 som ringelyder. Du får gjøre dem om til wav med passende program på PC. Bare 7610 og P900 av norske symbianmobiler som gjør det. Muligens N-gage også, det vet jeg ingenting om. Endret 3. juli 2004 av arehei Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Men SX1 står på listen av realtone-støttende mobiler.. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 SX1 støtter ikke mp3 som ringetone nei. Den støtter derimot .wav filer som arehei nevnte over her Og hvis du vil ha et bra program til å konvertere så vil jeg anbfeale deg dbpowerAMP som er gratis og du finner det på download.com Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Men SX1 står på listen av realtone-støttende mobiler.. Realtones er .wav ikke .mp3. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 får prøve det då...men eg bestilte ifrå eurobate trur eg det var men fikk kun opne den i mp3 avspilleren.. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Då gjekk det fint.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Realtones er .wav ikke .mp3. Realtones kan også være .mp3 jo. e_hamre: Fint det ordnet seg Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Realtones er konge..alle på gata snur seg når dei hører Dragostea Din Tei rett før noen sier hallo i mobilen.. Endret 3. juli 2004 av e_hamre Lenke til kommentar
ktrmc Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hei,Har problem med realtones (ekte sanger) på min sx1, alle realtones som eg legger inn blir som mp3-sanger og eg får ikkje valgt dem som ringetoner, men har ingen problem med truetones (ekte lyder som noen som banker på en dør osv.) prøv realtones ("crazy tones") på www.cellus.no - funker på min SX1 Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Hei,Har problem med realtones (ekte sanger) på min sx1, alle realtones som eg legger inn blir som mp3-sanger og eg får ikkje valgt dem som ringetoner, men har ingen problem med truetones (ekte lyder som noen som banker på en dør osv.) prøv realtones ("crazy tones") på www.cellus.no - funker på min SX1 isteden for å bruke penger på dyre bestillingsrealtones så bruk dette programmet som du finer på www.download.com dbpowerAMP Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Jeg har lastet ned en del realtones, så hvis noen vil ha, så kan jeg sikkert sende dem via MSN Endret 6. juli 2004 av yrjan Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 http://eab.mine.nu/tcb/siemensM55/wav/ http://www.home.no/toxic4/sx1wav/ Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Sitter å plages med dBPoweramp Music converter, men får ikke filene i rett format. En "ringelyd.Wav" fil jeg har fått tak i er kodet sånn: Bitrate - 64Kbps Audio sample size - 4bit Channels - 1 (Mono) Audio sample rate - 16Khz Audioformat - IMA ADPCM Compression - 1:1 Mobilen (Siemens M65) spiller den av helt supert. Hvordan går jeg frem for å gjøre MP3 om til dette formatet? Er det noen "mellom operasjoner" som må gjøres først eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå