Admin'c Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Hmmmz, da tror jeg at jeg venter litt Takk for hjelpen, hadde ikke hørt om den mobilen før nå Lenke til kommentar
SkrueMcDuck Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Du vil ha GPRS men ikke WAP? Finnes det noe slikt? Egentlig kunne man ensten fjernet valget WAP, ialelfall om man skal spørre etter nye telefoner. Det finnes vel ingen nye telefoner på markedet i dag uten WAP? Lenke til kommentar
poower7610 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Du vil ha GPRS men ikke WAP?Finnes det noe slikt? Egentlig kunne man ensten fjernet valget WAP, ialelfall om man skal spørre etter nye telefoner. Det finnes vel ingen nye telefoner på markedet i dag uten WAP? HER <-- denne har ikke WAP/GPRS forholdsvis ny denne asså EDIT: ...samt andre "nye" nokia modeller som 2100 og 2300 Endret 4. juli 2004 av poower7610 Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Du vil ha GPRS men ikke WAP?Finnes det noe slikt? Egentlig kunne man ensten fjernet valget WAP, ialelfall om man skal spørre etter nye telefoner. Det finnes vel ingen nye telefoner på markedet i dag uten WAP? Det er i såfall et sjelden tilfelle Lenke til kommentar
duda Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 \ du få si hva du vil, jeg mener at mobilen ikke kommer ut før i august, tror heller på hva siemens sier enn hva du sier. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Du vil ha GPRS men ikke WAP?Finnes det noe slikt? Egentlig kunne man ensten fjernet valget WAP, ialelfall om man skal spørre etter nye telefoner. Det finnes vel ingen nye telefoner på markedet i dag uten WAP? Vet d, men gadd ikke styre noe spess med det. Bruker uansett aldri wap, de fleste mobiler har vel gprs... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå