Joyrider Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg har tengt å kjøpe meg en shuttle barebone PC. Så jeg lurer på: - om det er noe komplisert å sette alle delene sammen ? - er det noen form for brukerveiledning med ? Jeg har drevet litt med hardware..... har oppgradert en serverpark med ram og HD feks. og er ikke helt blank på hardware.... men har aldrig satt sammen en PC fra bunnen av enda !!!! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Du kan jo lese gjennom hardware.no sin "bygge-PC" guide. Den hjalp meg litt. Ellers så er det som regel sånn at alle deler passe bare et sted, og hvis de passer flere steder, så er det ikke alltid så viktig hvor de settes (med få unntak). Les guiden du Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Kjøper du deg en Shuttle så er hovedkortet allerede montert. det du trenger og gjøre er og sette i prossesor, ram, dvd-rom, skjermkort, hardisk og alt det vanlige... Ikkenoe vanskelig i det hele tatt..... Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 bare ikke stress så går det bra, og ALDRI bruk makt vis noe er litt hardt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå