Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hva koster det å bryte ?

Anbefalte innlegg

Hei !

Ble kunde av INO like før jul og angrer nå p.g.a. jeg spiller og har kun ping over 200 og CP ! derfor lurte jeg på hva det ville koste å bryte bindingstiden eller om det er i det hele tatt mulig å bryte bindigstiden !

svar fort !

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

jeg ville tro at du kan reklamere på produktet du har kjøpt.

I følge kjøpsloven har varen en mangel om den ikke passet til formålet den var ment for. Om ikke leverandøren utbedrer problemet, vil du ha rett til å heve kjøpet.

Må bare passe på å få dokumentert at det ikke er din PC som forårsaker den dårlige pingen.

Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Jeg er svært tvilsom til at de vil gå med på at du bryter avtalen.

Så fremt det i avtalevilkårene er dokumentert responstid iht en viss SLA, og tjenesten ellers fungerer som beskrevet - da har du antakeligvis svært lite å gå på.

Nå kjenner jeg ikke til INO - men dersom du er tilknyttet via ADSL/SHDSL, er det i de aller fleste tilfeller mulig å gjøre endringer som forbedrer responstiden. Ofte skjer det for mye korrigering av pakker på DSLAM, som så for sluttkunde oppleves bla. i spill som krever lav responstid.

Lenke til kommentar

Nå forteller du ikke mye om hva du spiller evt utenlandske servere. Vet at dersom du har maks hastighet av det som kan leveres hos deg (f.eks ADSL20 som prøver å pushe linja max) så vil du oppleve muligens pakke tap. Hvis din port i tillegg er stillt på noe alla "packet secure" (husker ikke navnet"), så resender den pakka helt til den kommer igjennom.

Jeg regner med at du også har testet pc rett i modem, slått av all annen aktivitet og uten splitter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...