ikjell Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Er det mulig å endre fargen på teksten på Nokia 6230? Tenker da på teksten i "hovedvinduet", da denne blir uleselig om jeg bruker et mørkt bakgrunnsbilde. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 skaff dg en mobil med bedre skjerm.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Litt av et svar det der ja... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 skaff dg en mobil med bedre skjerm.. Han spurte ikke om flere farger på skjermen, men farge på tekst Det burde vel finnes... Har faktisk ikke sett det selv, men det er jo en litt artig funksjon. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg har en Nokia 7600, den kan jeg skifte farge på texten i Instillinger/Display Instillinger/SkriftFarge Lenke til kommentar
ikjell Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg har en Nokia 7600, den kan jeg skifte farge på texten i Instillinger/Display Instillinger/SkriftFarge Finner ikke den på min... men,men...står jo forsåvidt ikke noe viktig der uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå